۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین شعار "مرگ بر آمریکا" فریاد حمایت ملت ایران از مستضعفان جهان است
کد خبر: ۲۱۶۵۷۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۱۳ ساعت: ۱۱:۷ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در تجمع ۱۳ آبان:

شعار "مرگ بر آمریکا" فریاد حمایت ملت ایران از مستضعفان جهان است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین عنوان کرد: مرگ بر آمریکا در واقع شعاری در جهت حمایت از مستضعفان عالم و توده‌های محروم و افرادی است که مورد ظلم واقع شده‌اند؛ شعار مرگ ما نثار ملت آمریکا نیست بلکه خطاب به رژیم صهیونیستی، انگلیس و همه حامیان آمریکا در جهان است.

 شعار "مرگ بر آمریکا" فریاد حمایت ملت ایران از مستضعفان جهان است
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین پیش از ظهر امروز(پنج شنبه) در تجمع مردمی 13 آبان در خیابان شهدای قزوین اظهار کرد: مردم قزوین با حضور گسترده امروز خود در تجمع مردمی 13 آبان غیرت دینی و انقلابی و بصیرت خود را به خوبی به نمایش گذاشتند.

وی در ادامه افزود: مردم انقلابی ایران اسلامی همواره در صحنه‌های مختلف پشتیبان نظام بوده‌اند که این نشان از بیداری ملت انقلابی ایران اسلامی دارد. 

امام جمعه قزوین با طرح این سوال که چرا باید در مقابل استکبار خشم و خروش خود را فریاد بزنیم؟ ابراز کرد: دشمنان بیرونی ما از شعار " مرگ بر آمریکای" ملت ایران ابراز ناراحتی و خشمگینی می‌کنند و ممکن است عده‌ای در داخل کشور که بصیرت و اطلاعات لازم و یا ضعیفی دارند تحت تاثیر این موضع گیری‌ها قرار بگیرند.

وی ادامه داد: مرگ بر آمریکای مردم ایران خطاب به مردم و ملت آمریکا نیست؛ بلکه در خطاب به جمعیت یک درصدی مردم این کشور است که بر 99 درصد جامعه مردمی آنها مسلط شده‌اند و به زورگویی مشغول هستند که ما اسم آن را مستکبر گذاشته‌ایم.

عابدینی عنوان کرد: مرگ بر آمریکا در واقع شعاری در جهت حمایت از مستضعفان عالم و توده‌های محروم و افرادی است که مورد ظلم واقع شده‌اند؛ شعار مرگ ما نثار ملت آمریکا نیست بلکه خطاب به رژیم صهیونیستی، انگلیس و همه حامیان آمریکا در جهان است.

وی تصریح کرد: آیات قرآن مجوز سر دادن شعار مرگ بر آمریکا را برای ما تعیین کرده است، دانش آموزان و دانشجویان و اقشار مختلف مردم با مراجعه به آیات 117، 119 و 120 سوره آل عمران می‌توانند علت اصلی مقابله با استکبار را درک کنند.

نماینده ولی فقیه در استان ابراز کرد: در قرآن خدای متعال به ما می‌گوید که زمانی که با دشمنان خود مذاکره می‌کنید اگر مطابق میل آنها عمل کنید، خوشحال می‌شوند اما اگر برای حفظ حقوق خود مقابل آنها بایستیم عصبانی خواهند شد.

وی بیان کرد: خدای متعال در قرآن کریم دستور ایستادگی و مقاومت در برابر ستمکاران و ظالمان عالم را به ما داده است که این سند قرآنی مرگ بر آمریکای ملت ایران است.

عابدینی ادامه داد: امیرمومنان در نهج البلاغه می‌فرمایند:" با ظالمان دشمن باشید و یاور مظلومان باشید"، پیامبراکرم(ص) هم فرموده‌اند:"هر مسلمانی اگر فریاد کمک خواهی مظلومی را بشنود و به فریادش نرسد مسلمان نیست" که این موارد سند مرگ بر آمریکای مردم ایران است.

وی گفت: ما منتظر منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) هستیم تا جهان پر از ظلم را به صلح و دوستی تبدیل کند؛ امروز در کشورهای اسلامی چون عراق، یمن، بحرین و سوریه و نیجریه ظلم فراگیر شده است و مستکبران ما را وادار می‌کند که به ظهور امام زمان(عج) بیشتر از گذشته فکر کنیم.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان