۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین ارتباط دانش‌آشتیانی با حذف درس شهید فهمیده
کد خبر: ۲۱۶۵۳۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۱۲ ساعت: ۸:۰ ↗ لینک کوتاه

نقوی‌ مطرح کرد

ارتباط دانش‌آشتیانی با حذف درس شهید فهمیده

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی گفت: زمانی که آقای دانش‌آشتیانی به عضویت سازمان برنامه‌ریزی کتب درسی درآمد درس شهید حسین فهمیده از کتب درسی حذف شد.

ارتباط دانش‌آشتیانی با حذف درس شهید فهمیده
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ،نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی گفت: زمانی که آقای دانش‌آشتیانی به عضویت سازمان برنامه‌ریزی کتب درسی درآمد درس شهید حسین فهمیده از کتب درسی حذف شد.

سید حسین نقوی‌حسینی در جلسه علنی امروز مجلس (11 آبان ماه 95) و در مخالفت با وزیر پیشنهادی برای تصدی وزارت آموزش و پرورش، گفت: در شرایطی که فخرالدین احمدی دانش‌آشتیانی وزیر پیشنهادی «برای تصدی وزارت آموزش و پرورش» عضو شورای سازمان برنامه‌ریزی کتب درسی شد درس شهید حسین فهمیده از کتاب‌ها حذف شد.

وی افزود: بعضی‌ها منصوب به شهید رجایی شدند، بعضی‌ها ایشان را به خانواده علما منصوب کردند، من اینجا مطرح می‌کنم که نخست‌وزیر دوران جنگ عامل سر فتنه بود و عامل آمریکایی‌ها در فتنه شد و حال بعضی‌ها فکر می‌کنند که فلانی در پشتیبانی جنگ بوده معیار است. آقای منتظری فقیه بود و فاسد شد.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آقای رئیس‌جمهور شما که هیچ وقت مطالب نمایندگان را گوش نمی‌دهید. هر بار در معرفی وزرا صحبت می‌کنید و می‌روید. چون شما گفتید از نقد استقبال می‌کنید من مطالبی را می‌خواهم بگویم و امیدوارم که به جهنم حواله داده نشوم و امیدوارم که فردا بیسواد خطاب نشوم. امیدوارم که پشت همین تریبون به انقلابی‌های نفهم محکوم نشوم.

نقوی خاطرنشان کرد: انقلابی‌ها می‌فهمند. آقای رئیس‌جمهور انقلابی‌ها را پشت تریبون مجلس شورای اسلامی به نفهمی متهم نکنید. این کار درست نیست. حرف منتقدین را گوش دهید.





انتهای پیام/1404

منبع: فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان