۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین اطاعت از ولی‌فقیه یکی از ویژگی‌های ممتاز شهید فهمیده بود
کد خبر: ۲۱۶۵۲۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۱۱ ساعت: ۱۳:۱۷ ↗ لینک کوتاه

پدر شهید" حسین فهمیده" در قزوین:

اطاعت از ولی‌فقیه یکی از ویژگی‌های ممتاز شهید فهمیده بود

پدر شهید"حسین فهمیده" با تاکید بر ولایت مداری تصریح کرد: اطاعت از رهبری یکی از ویژگی‌های ممتاز شهید فهمیده بود.

اطاعت از ولی‌فقیه یکی از ویژگی‌های ممتاز شهید فهمیده بود
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، مجید فهمیده، برادر شهید حسین فهمیده پیش از ظهر امروز(سه شنبه) در همایش بزرگداشت هفته بسیج دانش‌آموزی که در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: با تحقیق و تفحص در زندگینامه بیشتر شهدا سه نکته آموزشی و تربیتی مشترک را در زندگی همه آنها مشاهده می‌کنیم.
وی افزود: اولین ویژگی شهدا، مهندسی درستِ ساختمان وجودی آنها است که با تربیت اسلامی والدین در حساسیت نسبت به لقمه حلال و پرهیز از لقمه شبهه ناک محقق می‌شود.
برادر شهید فهمیده خاطرنشان کرد: حفظ و نگهداری و مراقبت از ساختمان وجودی نیز یکی دیگر از ویژگی شهدا بود به طور مثال مبانی قرآنی و سیره اهل بیت(ع) توسط پدر و مادر شهید فهمیده همواره در زندگی آنها مورد توجه قرار می‌گرفت.
فهمیده در ادامه اضافه کرد: دوبال پرواز مسلمانان در مکتب تشییع، قرآن و اهل بیت است که تاثیرگذاری آنها را در زندگی شهید فهمیده شاهد بودیم.
وی تصریح کرد: تاثیرگذاری مداوم نیز از ویژگی‌های بارز شهدا بود که با مطالعه زندگینامه آنها متوجه این امر می‌شویم زیرا بسیجی کسی است که در هر میدانی حضور اثربخش و موثری دارد.
فهمیده عنوان کرد: امروز مدافعان حرم ادامه دهندگان راه شهدا هستند که با فداکاری و ایثار در مقابل داعش ایستادگی کردند و ندای لبیک یا زینب(ع) آنها بلند است.
وی در ادامه بیان کرد: شهید حسین فهمیده همواره پیوند محکمی با امام و رهبری داشت و از فرامین ایشان اطاعت می‌کرد.
در ادامه مراسم محمدتقی فهمیده، پدر شهید حسین شهید فهمیده خطاب به دانش‌آموزان حاضر در مراسم گفت: به اقامه نماز و اطاعت از والدین و اساتید خود اهمیت دهید و امیدوارم در مسیر علم و تحصیل و تهذیب موفق باشید.
وی با اشاره به آثار و برکات سفر راهیان نور خاطرنشان کرد: هر ذره از خاک سرزمین راهیان نور همچون طلا دارای ارزش است و برکت دارد و شما دانش‌آموزان تلاش کنید تا با شناخت آرمان‌های امام و شهدا در مسیر درستی قدم بردارید.
پدر شهید شهید فهمیده در پایان با تاکید بر ولایت مداری تصریح کرد: اطاعت از رهبری یکی از ویژگی‌های ممتاز شهید فهمیده بود.
گفتنی است، در همایش بزرگداشت هفته دانش‌آموز صابر ماهانی، رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور، سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان، رضا ابراهیمی مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهری و فرماندهان حوزه بسیج و دانش‌آموزان بسیجی حضور داشتند.
انتهای پیام/7003


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان