۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین پاسخ بازیگر معمای شاه درباره پیشنهاد GEM
کد خبر: ۲۱۶۵۱۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۱۱ ساعت: ۱۱:۱۵ ↗ لینک کوتاه

تا حالا هیچ پیشنهادی از سوی شبکه جم به من نشده

پاسخ بازیگر معمای شاه درباره پیشنهاد GEM

بازیگر "معمای شاه" گفت: در حال حاضر سریال "ماه و پلنگ" به کارگردانی "احمد امینی" را برای پخش در تلویزیون آماده دارم که به احتمال فراوان در همین روزها پخش آن آغاز می شود.

پاسخ بازیگر معمای شاه درباره پیشنهاد GEM
به گزارش سرویس فرهنگ وهنر  صبح قزوین ، سعید داخ بازیگر سینما تئاتر و تلویزیون از حضور خود در سریال "ماه و پلنگ" خبر داد و گفت: در حال حاضر سریال "ماه و پلنگ" به کارگردانی "احمد امینی" را برای پخش در تلویزیون آماده دارم که به احتمال فراوان در همین روزها پخش آن آغاز می شود.

بازیگر فیلم "دوران عاشقی" فعالیت در عرصه سینما را اینگونه شرح داد: "بدون تاریخ، بدون انقضاء" ساخته وحید جلیلوند و "آیا صدای مرا می شنوی" به کارگردانی صادق آشتیانی نام دو فیلمی است که به تازگی بازی در آنها را به پایان برده ام.

وی از پایان فیلمبرداری "بدون تاریخ، بدون انقضا" خبر داد و افزود: فیلمبرداری فیلم وحید جلیلوند دو روز پیش 9 آبان به طور کامل به پایان رسید.

بازیگر "بدون تاریخ، بدون انقضا" فیلمسازی وحید جلیلوند را تحسین کرده و تصریح کرد: وحید جلیلوند عادت ندارد فیلم بد بسازد و برای فیلم انرژی گذاشته و ارزش قائل است و من مطمئنم خروجی بسیار خوبی از این فیلم بیرون می آید. این فیلم اگر به جشنواره برسد یکی از شانس های اصلی فجر محسوب می شود.

داخ در خصوص حضور در شبکه های ماهواره ای گفت: تا حالا هیچ پیشنهادی از سوی شبکه جم به من نشده و لزومی هم نمی بینیم که در این شبکه یا سایر شبکه ها حضور داشته باشم چون اصلاً نمی دانم در آن شبکه ها چه کاری انجام می دهند و چه می گذرد.

این بازیگر سینما، سهم بازیگران از فروش های میلیاردی را ناچیز خواند و خاطرنشان کرد: اگر فیلمی سود یا ضرر کند برای من بازیگر هیچ تفاوتی نخواهد داشت زیرا در قرارداد های ما سود اثر لحاظ نمی شود و مبلغ معینی ثبت می شود. اگر بابت فروش بالا و یا سینمای خانگی و تلویزیون به بازیگران مبلغ یا درصدی داده می شد هیچ کدام از این مشکلات برای بازیگران ایجاد نمی شد. در حال حاضر فیلم 100 میلیارد بفروشد یا 500 هزار تومان برای من بازیگر فرقی ندارد زیرا تمامی سود ضرر اثر بر عهده تهیه کننده فیلم است.



انتهای پیام/1404

منبع: میزان

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان