۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین وزیر بهداشت در ماجرای پزشک تبریزی مردود شد/ هاشمی حاضر است عذرخواهی کند؟
کد خبر: ۲۱۶۵۰۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۱۱ ساعت: ۱۰:۱۷ ↗ لینک کوتاه

پس از همراه شدن با موج تبلیغاتی؛

وزیر بهداشت در ماجرای پزشک تبریزی مردود شد/ هاشمی حاضر است عذرخواهی کند؟

در این موج تسلیت گویی و واکنش ها که برخی حتی انگیزه قتل را سیاسی می دانستند، ناگهان وزیر بهداشت هم به جمع آنها پیوست و به پزشک تبریزی تسلیت گفت و حتی فراتر از آن، قائم مقام خود را به عنوان "نماینده ویژه وزیر" به عیادت سایر اعضای خانواده این پزشک فرستاد.

وزیر بهداشت در ماجرای پزشک تبریزی مردود شد/ هاشمی حاضر است عذرخواهی کند؟
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ،ماجرای پزشک معروف تبریزی که بر اساس گزارش برخی رسانه ها، خود به دست داشتن در قتل همسر مادربزرگش متهم شده، ابعاد فراوانی دارد اما آنچه کمتر مورد توجه قرار گرفته واکنش وزیر بهداشت به این ماجراست.

علیرضا صلحی پزشك تبريزي پیشتر با نوشتن نسخه‌هاي خوش‌خط، تجويز گوش دادن آواز براي بيماران به ویژه در مورد محمدرضا شجریان و نیز پرداخت هزینه بیماران کم بضاعت به شهرت رسيده بود. چندی پیش خبر مرگ ناگهانی همسر و مادربزرگ او خبرساز شد. به ویژه اینکه اعلام شد عامل مرگ مسمومیت با غذاهای نذری بوده. اما اکنون اخبار غیررسمی دیگری منتشر شده که بر اساس آن پای خود پزشک به عنوان متهم به این مجرا باز شده است.

با این وجود، به دلیل آنکه مقامات انتظامی هنوز خبر رسمی در این باره نداده اند، نمی توان هیچ یک از این موارد را تایید یا تکذیب کرد.

اما آنچه در این میان قابل تامل است، رفتار حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت درباره این ماجراست. واقعیت آن است که موضوع این پزشک بیش از هر چیزی، به دلیل سیاسی بودن او پررنگ تر شد. صلحی عضو حزب اتحاد ملت است. این موضوع، به همراه حواشی مربوط به این پزشک باعث واکنش های سیاسی متفاواتی به مرگ دو نفر از اعضای خانواده او شد.

به طوری که از مسئولان سیاسی حزب اصلاح طلب مذکور گرفته تا برخی مسئولان حوزه بهداشت، مرگ این افراد را به پزشک تبریزی تسلیت گفتند. در این موج تسلیت گویی و واکنش ها که برخی حتی انگیزه قتل را سیاسی می دانستند(!)، ناگهان وزیر بهداشت هم به جمع آنها پیوست و به پزشک تبریزی تسلیت گفت و حتی فراتر از آن، قائم مقام خود را به عنوان "نماینده ویژه وزیر" به عیادت سایر اعضای خانواده این پزشک فرستاد.

اقدام وزیر بهداشت در حالی است که مسئولان انتظامی و قضایی بارها تاکید کرده بودند که تا روشن شدن ابعاد ماجرا، نمی توان اظهارنظر قطعی درباره این پرونده داشت. اکنون که ورق برگشته و شایعات جدیدتری درباره این پرونده منتشر شده، باید پرسید وزیر بهداشت با کدام منطق وارد این موج هیجانی شد که محمل بسیاری از سوءاستفاده های سیاسی و حتی ضدمذهبی شده بود؟

حالا که پرونده به سمت دیگری می رود آیا وزیر بهداشت از اقدام پیشین خود رضایت دارد و آیا حاضر است از اشتباه خود عقب نشینی و عذرخواهی کند؟



انتهای پیام/1404

منبع: صراط

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان