۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین ۲۴۹ واحد صنعتی قزوین از تسهیلات بانکی بهره مند شدند
کد خبر: ۲۱۶۴۹۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۱۱ ساعت: ۷:۳۰ ↗ لینک کوتاه

رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان:

۲۴۹ واحد صنعتی قزوین از تسهیلات بانکی بهره مند شدند

رییس سازمان صنعت و معدن قزوین بیان کرد: از کل واحدهای ثبت نام شده در سایت بهین یاب در استان قزوین ۲۴۹ واحد آنها با پرداخت ۱۷۷ میلیارد تومان از تسهیلات برخوردار شدند.

 ۲۴۹ واحد صنعتی قزوین از تسهیلات بانکی بهره مند شدند
به گزارش خبرنگار اقتصادی صبح قزوین ، علی پرزحمت رییس سازمان صنعت و معدن استان قزوین عصر روز گذشته(دوشنبه) در جلسه کارگروه کمیسیون صنایع در سالن اجتماعات استانداری قزوین اظهار کرد: از سال گذشته قانون رفع موانع برای استانها ابلاغ شد و بحث رونق تولید برای وضعیت صنعت در سال جاری به مناسبت نامگذاری سال شروع شد.
وی در ادامه افزود: در استان قزوین 3744 واحد دارای پروانه صنعتی وجود دارد که 1900 مورد ان فعال و 1229 واحد نیمه فعال و 615 واحد تعطیل است.
این مسئول با بیان اینکه استان قزوین دارای 15 شهرک صنعتی است، بیان کرد: شهرصنعتی البرز یک شهرک خصوصی است که از پیش از انقلاب به وجود امده و هم اکنون در قزوین 360 پروانه کشاورزی و اکتشاف بخش معدن، 460 کارت بازرگانی فعال و 33 هزار واحد صنفی دارای پروانه فعالیت وجود دارد.
وی درباره عملکرد ستاد رفع موانع تولید در استان قزوین بیان کرد: از سال 94 این کارگروه 23 جلسه با ریاست استاندار و 254 جلسه کارگروه فرعی با حضور مدیران کل برگزار شد که 828 مصوبه مربوط به 450 واحد کشاورزی و گردشگری و صنعت انجام شد.
پرزحمت اضافه کرد: از کل مصوبات انجام شده در ستاد رفع موانع 452 مورد مربوط به بانک ها، 137 مورد مصوبه مالیاتی، 116 مورد مربوط به تامین اجتماعی و 123 مورد سایر دستگاه هاست.
وی درباره ثبت نام واحدهای مشکل دار استان قزوین در سایت بهین یاب بیان کرد: استان قزوین در بحث عقد قراردادها با بانک ها رتبه 8 و در بهین یاب هم همین رتبه را در کشور به خود اختصاص داده است.
رییس سازمان صنعت و معدن قزوین ابراز کرد: از کل واحدهای ثبت نام کرده در سایت بهین یاب 249 مورد آنها به میزان 177 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.
وی در پایان گفت: از کل 3700 واحد صنعتی استان با کار کارشناسی همه مشکلات و مشخصات این واحدها ثبت شده است و با دستور استاندار قزوین ما به سراغ واحدهای با عملکرد فیزیکی بالای 60 درصد رفتیم تا حل این مشکلات در اولویت باشد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان