۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین کلید روحانی نه تنها نتوانست قفل معیشت مردم را بگشاید، بلکه قفلی هم بر آن زد
کد خبر: ۲۱۶۴۹۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۱۱ ساعت: ۷:۲۲ ↗ لینک کوتاه

دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره):

کلید روحانی نه تنها نتوانست قفل معیشت مردم را بگشاید، بلکه قفلی هم بر آن زد

دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشگاه امام‌خمینی(ره) گفت: دولت با مظلوم‌نمایی و استعفای ۳ وزیر قصد القای این مطلب را دارد که ما خواستار کار بودیم ولی نهادهای مربوطه با استیضاح و انتقاد نگذاشتند ما کار کنیم.

کلید روحانی نه تنها نتوانست قفل معیشت مردم را بگشاید، بلکه قفلی هم بر آن زد
به گزارش سرویس دانشگاه صبح قزوین ، مجتبی بختیاری دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشگاه بین‌المللی امام ‌خمینی(ره) با اشاره به استعفای سه وزیر دولت اظهار داشت: عملکرد دولت یازدهم در ماه های پایانی خوب نبوده که هیچ، بدتر هم شده است.

وی افزود: دولت با مظلوم‌نمایی و استعفای ۳ وزیر قصد القای این مطلب را دارد که ما خواستار کار بودیم ولی نهادهای مربوطه با استیضاح و انتقاد نگذاشتند ما کار کنیم. البته اختلاس ۸۰۰۰ میلیاردی صندوق ذخیره فرهنگیان و تحقق نیافتن اهداف برجام نیز بیش از پیش دولت را در منگنه قرار داده است.

این فعال دانشجویی با اشاره به عملکرد دکتر روحانی در برخورد با منتقدین گفت: دولت از روزهای اول سعی در تخریب منتقدین و دادن صفاتی چون بی شناسنامه، بی سواد و بی هویت بود و سعی در امنیتی کردن فضای دانشگاه ها داشت تا بتواند با این حالت قلم منتقدان دانشجویی را از ایشان بگیرد.

وی ادامه داد: البته تشکل‌هایی بودند که سکوت نکردند و همچنان با قلم خود به نقد دولت پرداختند ولی همین کارها برای آن تشکل ها زحمت بسیاری در فضای دانشگاه ایجاد کرد.

بختیاری در ادامه بیان داشت: کلید روحانی نه تنها نتوانست قفل معیشت مردم را بگشاید بلکه از طرفی قفلی هم بر آن زد. روحانی نتوانست برخلاف وعده های خود عزت را به پاسپورت ایرانی برگرداند و مقابل کشورهای عربی منطقه سیاست خارجه ضعیفی را لحاظ کرد.

وی گفت: البته صدها موضوع دیگر را، که در یک مصاحبه نمیگنجد، مرتکب شد، که با این شرایط ما معتقدیم که این دولت “اولین دولت چهار ساله باشد” و نخواهد توانست با کلید خود قفل ورود به دولت دوازدهم را باز کند، همانطور که نتوانست قفل مشکلات مردم را بگشاید.

این فعال دانشجویی ضمن بیان ارتباط تنگاتنگ دانشجویان با متن جامعه اظهار داشت: قشر دانشجو زاییده‌ از دل جامعه است و اینکه دکتر روحانی نتوانستند با برجام در معیشت مردم گشایش ایجاد کنند؛ باعث ناامیدی بدنه جامعه از دولت خواهد شد. قطعا قشر دانشجو نیز در ضمن ناامیدی جامعه از دولت ناامید است.

وی ادامه داد: دولت تمام توان خود را برای برجام گذاشت که حاصل آن تقریبا هیچ بود. قشر دانشجو این وضعیت را که چند ماهی از برجام و پرشدن قلب راکتورها از سیمان و بتن می‌گذرد ولی هنوز هواپیمایی به ما تحویل داده نشده و دولت در اثر بدعهدی طرف مقابل در سیاست‍‌های خود شکست خورده است، رصد می‌کند.

دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشگاه امام خمینی(ره) در پایان گفت: مهم‌ترین وعده دکتر روحانی باز کردن قفل معیشت مردم بود، که اینکار نه تنها انجام نشد بلکه با برملاشدن حقوق‌های نجومی و اختلاس‌هایی همچون صندوق ذخیره فرهنگیان که حدود ۳ برار بزرگترین اختلاس در زمان دولت دهم بود، زخمی بر دل مردم انقلابی و قفلی بزرگ‌تر بر معیشت ایشان زد.
انتهای پیام/3008
منبع: کیوسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان