۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین باند سارقان مغازه در قزوین منهدم شد
کد خبر: ۲۱۶۴۵۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۹ ساعت: ۱۲:۱۰ ↗ لینک کوتاه

جانشین فرماندهی انتظامی استان :

باند سارقان مغازه در قزوین منهدم شد

جانشین فرماندهی انتظامی استان قزوین از انهدام باند سارقان مغازه در استان خبر داد.

باند سارقان مغازه در قزوین منهدم شد

سرهنگ سلمان امیری، جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت مغازه در استان، کارگروه ویژه ای در این خصوص در پلیس اگاهی استان تشکیل و با برگزاری جلسات مختلف موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان  پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پس از تحقیقات و انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به دستگیری یک مالخر شده که در بازجویی از وی  به خرید اموال سرقتی  از دو سارق  به هویت های معلوم  که از سارقان سابق دار بوده اعتراف ودر بازرسی از منزل وی تعداد شش دستگاه لب تاپ مسروقه، دوربین، ابزارآلات  شامل دلر، اره، هیلتی کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: پس از مشخص شدن هویت سارقان، تلاش برای دستگیری آنان آغاز که با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی یکی از سارقان دستگیر و در بازجویی از وی به بزه ارتکابی با همدستی(م - ا) سارق اصلی معترف و یک نفر مالخر دیگر نیز در همین رابطه معرفی که در بازرسی از منزل وی اقلام زیادی از اموال مسروقه از قبیل ۱۲ دستگاه لب تاپ، اره، وسائل بازی، دوربین مداربسته، گوشی کشف شد.

امیری اضافه کرد: با تلاش شبانه روزی اکیپی مجرب از اداره مبارزه با سرقت، مخفیگاه سارق اصلی را در قزوین شناسایی ودر عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

وی بیان کرد:  سارق پس از انتقال به پلیس آگاهی ابتدا منکر هرگونه سرقت بود ولی در نهایت وقتی در مقابل همدستان خود و مدارک موجود قرار گرفت به بزه انتسابی اعتراف و یک نفر مالخر دیگر را در همین رابطه معرفی که در بازرسی از منزل این مالخر تعداد هفت دستگاه لپ تاب، یک دستگاه ال سی دی و ابزارآلات  شامل دلر، اره، هیلتی کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزونی با اشاره به اینکه مالخر سوم متواری و تلاش برای دستگیری وی ادامه دارد  بیان کرد: در نحقیقات صورت گرفته از سارق اصلی در مجموع به تعداد ۵۲ فقره سرقت از مغازه و اماکن خصوص در سطح استان قزوین(محمدیه، بیدستان، الوند، محمود آباد، شهرستان قزوین) اعتراف که با راهنمایی متهم کلیه محل های سرقت بازسازی و شکات شناسایی و اموال مسروقه تحویل مالباختگان شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قزوین در پایان گفت: متهمان پس از نشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و قرار قانونی لازم برای آنان صادر شد.
انتهای پیام/3008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان