۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین اکران مستند "آقای نخست وزیر" همراه با نقد، بررسی و مناظره در دانشگاه
کد خبر: ۲۱۶۴۴۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۹ ساعت: ۹:۵۵ ↗ لینک کوتاه

معاون سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه امام‌‌خمینی خبر داد:

اکران مستند "آقای نخست وزیر" همراه با نقد، بررسی و مناظره در دانشگاه

معاونت سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه امام‌خمینی(ره) گفت: از جمله برنامه‌های ۱۳ آبان می‌توان به تریبون آزاد با موضوع نقش عزت ملی در سیاست خارجه، چاپ نشریه، اکران فیلم آقای نخست وزیر همراه با نقد و بررسی و مناظره اشاره کرد.

اکران مستند "آقای نخست وزیر" همراه با نقد، بررسی و مناظره در دانشگاه
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین، محمد مهدی افشار معاون سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) با اشاره به وظایف بسیج در جهت جامه عمل پوشانیدن به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد گفتمان‌سازی انقلاب اسلامی در سطح دانشگاه‌ها گفت: طبق فرموده رهبرمعظم انقلاب ما در دوران استعمار فرانو قرار داریم که در این دوران جنگ سخت و جنگ سرد به ندرت اتفاق می‌افتد.

وی افزود: ابزار جنگ در این دوره تبلیغات فرهنگی و نفوذ نرم است، بسیج به دلیل ویژگی‌هایی که دارد نقش مهمی در کنترل و مهار اینگونه حملات ایفا می‌کند.

افشار ادامه داد: حوزه این نفوذها بیشتر بین مردم عادی و به خصوص دانشجویان است، بسیج با توجه به ارتباط تنگاتنگی که با مردم وبه خصوص دانشگاهیان دارد نقش موثری در از بین بردن یاس وناامیدی حاصل از حملات عرصه جنگ نرم ایفا می‌کند.

وی اظهار داشت: همچنین باتوجه به اینکه بسیج ظرفیت‌های گوناگونی مانند نیروی انسانی فعال و متخصص دارد می‌تواند در تبلیغ اندیشه‌های انقلابی و دینی در سطح دانشگاه و جامعه موثر باشد.

این فعال دانشجویی گفت: در سال‌های اخیر شاهد حضور بسیجیان دانشگاه امام خمینی(ره) در صحنه‌های مختلف علمی، ورزشی، فرهنگی و سیاسی هستیم. این فعالیت‌ها می‌تواند نقش مهمی را در خنثی‌سازی تهاجم دشمنان ایفا کند.

وی افزود: نهاد بسیج دراین دانشگاه همواره سعی دارد با روشنگری وتبیین مواضع انقلابیِ حقیقی، دانشجویان را نسبت به حیله‌ها و هجوم فرهنگی دشمن آگاه کند.

افشار با اشاره مشکلات صنفی دانشجویان دانشگاه امام خمینی(ره) اظهار داشت: از اصلی ترین معضلات صنفی دانشجویان دانشگاه امام خمینی(ره)می‌توان به کیفیت غذا و کمبود خوابگاه اشاره کرد.

وی ادامه داد: البته شورای صنفی باید بهتر و بیشتر از این در راستای حل شدن این مشکلات تلاش کند، که تا به امروز هم گام‌های مناسبی برداشته شده است. البته بسیج دانشجویی دانشگاه نیز همواره در راستای رسالت خود، حل شدن هرچه سریع‌تر این مشکلات را از مسئولان دانشگاه درخواست نموده است.

معاونت سیاسی دانشگاه امام(ره) در پایان با اشاره به فرارسیدن ایام الله ۱۳ آبان با اشاره به برنامه‌های بسیج در این ایام گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه امام خمینی(ره) در راستای پاسداشت ایام الله ۱۳ آبان برنامه‌های متنوعی را اجرا خواهد کرد.

وی افزود: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به تریبون آزاد با موضوع نقش عزت ملی در سیاست خارجه، چاپ نشریه، اکران فیلم آقای نخست وزیر همراه با نقد و بررسی و مناظره، گالری عکس و سخنرانی دکترعلی باقری عضو تیم پیشین مذاکرات هسته ای اشاره نمود.
انتهای پیام/2002
منبع: کیوسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان