۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین رسیدگی قاطعانه قوه قضائیه به اختلاس ۸هزار میلیاردی ضروری است/ شرکت کنتورسازی تکلیف مدیریت خود را روشن کند
کد خبر: ۲۱۶۴۴۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۹ ساعت: ۹:۳۳ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه شهرالوند:

رسیدگی قاطعانه قوه قضائیه به اختلاس ۸هزار میلیاردی ضروری است/ شرکت کنتورسازی تکلیف مدیریت خود را روشن کند

امام جمعه شهرالوند با بیان اینکه شرکت کنتورسازی تکلیف مدیریت خود را روشن کند، بیان کرد: ما خواهان این هستیم در مورد اختلاس در این صندوق رسیدگی شود چرا که حق تمامی فرهنگیان است.

رسیدگی قاطعانه قوه قضائیه به اختلاس ۸هزار میلیاردی ضروری است/ شرکت کنتورسازی تکلیف مدیریت خود را روشن کند
به گزارش سرویس اقتصادی صبح قزوین ، حجت‌الاسلام طهماسبی در سخنانی ضمن تشریح اختلاس ۸ هزار میلیاردی در صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: ما خواهان احقاق حقوق فرهنگیان محترم توسط قوه‌قضاییه هستیم تا دیگر کسی جرات نکند نظام جمهوری اسلامی ایران را به چالش بکشد.

طهماسبی افزود: ماهانه ۵ درصد از حقوق فرهنگیان به صندوق ذخیره فرهنگیان واریز می‌شود و به همین میزان نیز دولت به این صندوق واریز می‌کند، لذا ما خواهان این هستیم در مورد اختلاس در این صندوق رسیدگی شود چرا که حق تمامی فرهنگیان است.

خطیب جمعه شهر الوند در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر تشکر از از کمیسیون امنیت کارگری شهرستان البرز ابراز داشت: متاسفانه برخی از کارخانجات و شرکت‌ها یا غافل هستند یا جاهل و یا خائن چرا که چندین ماه حقوق کارگران خود را پرداخت نکرده اند.

این مسئول تصریح کرد: ۴۰۰ الی ۵۰۰ کارگر نزدیک به ۵ ماه است که حقوقی دریافت نکرده اند اگر هم حقوقی دریافت کرده اند با فشار دادستان محترم و مسئولین شهر بوده است.

وی در هشداری شدید الحن گفت: بنده از پشت تریبون نماز جمعه به شرکت‌ها و به ویژه شرکت کنتورسازی هشدار می‌دهم اگر می‌تواند ادامه بدهد ما و دولت آمادگی همکاری کامل را داریم اگر نمی‌تواند کنار برود تا کس دیگری مدیریت این مجموعه را تحویل بگیرد.

وی خاطر نشان کرد: قابل تحمل نیست کارگری ۵ ماه حقوق دریافت نکند لذا با کسانی که با قصد و قرض حقوق کارگران را پرداخت نمی‌کنند و نظام را به چالش می کشند برخورد خواهیم کرد

طهماسبی در ادامه به مسئله نفوذ اشاره کرد و گفت: بیانات مقام معظم رهبری در مورد نفوذ نباید یک لحظه فراموش شود چرا که دشمن یک لحظه از نفوذ غافل نمی‌شود.

طهماسبی ادامه داد: نفوذ دشمن در چهار صورت کلی متصور است فکری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و عقیدتی البته خود دشمن نیز می داند نفوذ فکری و فرهنگی می تواند پیش زمینه نفوذ در مسائل دیگر هم باشد.

وی خاطرنشان کرد: زمانی که مردم را نا امید کردند زمانی که ما را نسبت به گذشته حال و آینده بدبین نمودند ما آسیب پذیر خواهیم بود؛ لذا باید هوشیار بود و تعدادی از این دست ارتباطات علمی پژوهشی می‌تواند زمینه ساز نفوذ باشد.
انتهای پیام/2002
منبع: ندای البرز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان