۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین اطلاعیه تکمیل ظرفیت پذیرش کاردانی فنی دوره کاردانی دانشگاه علمی کاربردی
کد خبر: ۲۱۶۴۲۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۸ ساعت: ۱۶:۵۸ ↗ لینک کوتاه

توکلی خبر داد:

اطلاعیه تکمیل ظرفیت پذیرش کاردانی فنی دوره کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

مشاور رییس سازمان سنجش از تکمیل ظرفیت پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی نظام آموزش مهارتی دانشگاه علمی کاربردی برای سال ۹۵_۹۶ خبر داد.

اطلاعیه تکمیل ظرفیت پذیرش کاردانی فنی دوره کاردانی دانشگاه علمی کاربردی
به گزارش سرویس دانشگاه  صبح قزوین ،مشاور رییس سازمان سنجش از تکمیل ظرفیت پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی نظام آموزش مهارتی دانشگاه علمی کاربردی برا سال 95_96 خبر داد.

حسین توکلی مشاور رییس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان گفت:تا صبح امروز شنبه 8 آبان ماه سال جاری تعداد 1982 نفر ثبت نام کرده اند.

وی ادامه داد: تمامی داوطلبان به تحصیل در رشته های تحصیلی مراکز و واحدهای آموزشی دانشگاه جامع علمی_کاربردی که در رشته تحصیلی متناسب با مدرک دیپلم خود در این مرحله با توجه به موارد مربوطه تا چهارشنبه 19 آبانماه سال جاری به مراکز و واحدهای آموزشی محل پذیرش رشته مورد تقاضا مراجعه و ثبت نام کنند.

توکلی افزود:هر داوطلب صرفا مجاز به یکی از کد رشته محلهای مربوط متتاسب با مدرک دیپلم خود که در جدول شماره 2 دفترچه راهنما ثبت نام و آزمون مشخص شده است می توانند انتخاب کنند.
مشاور رییس  سازمان سنجش تصریح کرد:هر داوطلب تنها می تواند متقاضی یک کد رشته محل از یک گروه آموزشی در یک واحد آموزشی باشد.

وی یادآور شد: در مرحله مذکور  مشخصات فرد در دو کد رشته  یا واحد آموزشی،اطلاعات مربوط به ثبت نام داوطلب در این مرکز یا واحد آموزشی دوم حذف می شود.

انتهای پیام/1404
 

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان