۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین بیکاری بیش از ۴ هزار نفر در قزوین و بلاتکلیفی معلمان حق‌التدریسی
کد خبر: ۲۱۶۳۹۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۸ ساعت: ۹:۴۰ ↗ لینک کوتاه

گنجینه‌ای از داغ‌ترین اخبار استان در هفته‌ای که گذشت؛

بیکاری بیش از ۴ هزار نفر در قزوین و بلاتکلیفی معلمان حق‌التدریسی

هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

بیکاری بیش از ۴ هزار نفر در قزوین و بلاتکلیفی معلمان  حق‌التدریسی
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، گنجینه صبح قزوین ، مجموعه ای از اخبار هفته گذشته پایگاه خبری-تحلیلی صبح قزوین است که هر هفته روزهای شنبه تقدیم حضور می‌گردد.
با کلیک بر روی تیتر اخبار میتوانید خبر کامل را مطالعه کنید


فساد 8هزار میلیارد تومانی صندوق ذخیره فرهنگیان یک رسوایی بزرگ است/ مسئولان حقوق بیت‌المال را از حلقوم غارتگران بیرون بکشند

امام جمعه قزوین با بیان اینکه مسئولان حقوق به یغما رفته بیت‌المال را از حلقوم غارتگران بیرون بکشند، گفت: فساد 8هزار میلیارد تومانی صندوق ذخیره فرهنگیان یک رسوایی بزرگ است، مسئولان باید فرمایشات رهبری را خیلی جدی بگیرند و تا کنون باید نشان می‌دادند که چند نفر را محاکمه کرده‌اند.


ششمین یادواره سرداران و 700 شهید استان قزوین در غرب و شمال غرب کشور
ششمین یادواره سرداران و 700 شهید استان قزوین در غرب و شمال غرب کشور شب گذشته با حضور مسئولان کشوری و استانی در مسجد المهدی برگزار شد.


کتاب خاطرات چهار فرمانده شهید استان قزوین رونمایی شد

کتاب خاطرات چهار فرمانده شهید استان قزوین توسط آیت الله عابدینی و سردار شعبانی و برادر شهید شالباف رونمایی شد.


فلسفه وجودی داعش شکست هلال شیعی است/ بالش نرم نباید زیر سر مسئولان ما باشد

معاون عملیات قرارگاه ثارالله سپاه با بیان اینکه فلسفه وجودی داعش شکست هلال شیعی است، عنوان کرد: بالش نرم نباید زیر سر مسئولان ما باشد، دشمن به دنبال ذلیل کردن ایران است، باید مراقب نفوذ آنها باشیم زیرا در حوزه امنیت با کسی شوخی نداریم.


پوشاک، بیشترین کالای قاچاق کشف شده در قزوین/ متخلفان در 6 ماه ابتدایی سال 15میلیارد ریال جریمه شدند

مدیرکل تعزیرات استان قزوین عنوان کرد: در شش ماه نخست سال جاری حدود 150 پرونده به تعزیرات ارجاع شده که صددرصد آنها مورد رسیدگی قرار گرفته و بیش از 15 میلیارد ریال جریمه نقدی در حق محکومان صادر شده است.


بلاتکلیفی معلمان حق‌التدریسی، سریال دنباله‌دار وزارت آموزش‌وپرورش

حدود 8 سال پیش همه ارگان‌ها نیرو به صورت شرکتی گرفته‌اند و آموزش و پرورش تنها سازمانی است که برای نیروهای زمین مانده خود تعیین و تکلیف نکرده است حتی آموزش و پرورش استان‌های دیگر به جز استان قزوین نیز برای نیروهای خود تعیین تکلیف کرده است.


3800 کلاس درس قزوین نیازمند استانداردسازی گرمایشی است/ شهرک مهرگان به 35 مدرسه دیگر نیاز دارد

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قزوین با اشاره به اینکه3800 کلاس درس قزوین نیازمند استانداردسازی گرمایشی است، گفت: در تلاشیم تا طی چهار سال آینده سایر مدارس استان را نیز به سیستم گرمایشی استاندارد مجهز کنیم که برای این مهم نیاز به اعتباری بالغ بر 40 میلیارد تومان است.


قصاب متخلف در بوئین زهرا یکسال از فعالیت محروم شد

رئیس اداره دامپزشکی بوئین زهرا گفت: پیرو پیگیری های انجام شده توسط واحد نظارت بر بهداشت عمومی شهرستان بوئین زهرا ، قصاب متخلف به جریمه سنگین نقدی و یک سال محرومیت از اشتغال محکوم شد.


تولد 445 نوزاد طی سه سال گذشته در مرکز ناباروری قزوین
رئیس جهاد دانشگاهی استان قزوین گفت: تعداد نوزادان متولد شده درمرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی طی سه سال گذشته 406 مورد تک قلو، 15 مورد دو قلو و 3 مورد سه قلو است که سابقه نازایی عمده درمان شدگان 7 تا 22 سال است‌.


بیش از 4 هزارنفر طی شش ماه گذشته در استان قزوین بیکار شده‌اند

نماینده قزوین در مجلس تصریح کرد: در شش ماه گذشته بیش از 4 هزار نفر کارگر در استان قزوین بیکار شده اند و تعداد قابل توجهی از کارگران شاغل نیز ماه هاست حقوق دریافت نکرده اند.


گزارش حقوق‌های نجومی به دیوان محاسبات ارسال شده است
رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس با اشاره به موضوع گزارش فیش‌های نجومی گفت: گزارش فیش های نجومی در کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی تهیه، جمع اوری و در جلسه صحن علنی مجلی نیز قرائت شد؛ به دیوان محاسبات کشور ارسال شده است.


شعارهای انتخاباتی شورای شهر قزوین زیر ذره‌بین/ وعده‌های داده شده چقدر اجرایی شد؟

مروری بر شعارهای انتخاباتی اعضای شورای شهر قزوین که در زمان تبلیغات خود به مردم قزوین قول اجرایی شدن آن را می‌دادند.


نمایندگان سوءاستفاده ۸ هزارمیلیارد تومانی صندوق فرهنگیان را پیگیری کنند

کارشناس مسائل استراتژیک با بیان اینکه مجلس باید ماجرای غارت بیت‌المال در صندوق فرهنگیان را در الویت قرار دهد گفت: استعفای وزرای کابینه یازدهم سياسي‌كاري و سياست‌بازي آشکار است.


آیا"فروشنده"می‌تواند نمایانگر قشر روشنفکر جامعه ایرانی باشد؟

آیا "فروشنده" " اصغر فرهادی " می‌تواند نمایانگر قشر روشنفکر جامعه ایرانی باشد؟ سوالی که در ابتدای فیلم ذهن تماشگر را درگیر می‌کند و تا انتهای داستان منتظر دریافت پاسخ از سوی کارگردان روشنفکر هم وطنش می‌ماند.


قیمت حبوبات در بازار استان قزوین+ جدول
با آغاز ایام محرم شاهد افزایش قیمت برنج داخلی و وارداتی، افزایش قیمت حبوبات و روغن و نیز شاهد کاهش قیمت شکر با عرضه این محصول بوده‌ایم.


7 ماه است حقوق و مزایای خود را دریافت نکرده‌ایم/ درب کارخانه را به رویمان بسته‌اند

برای دومین روز متوالی کارگران کارخانه کاربن‌لد برای دومین روز متوالی پشت درب ورودی محل کار خود سرگردان ماندند و این در حالی است که آنها 7 ماه است حقوق و مزایای خود را دریافت نکرده‌اند.


ضرب و شتم پرستار زن، توسط بیمار

جوان ۲۰ ساله‌ای بر اثر نزاع و اصابت چاقو، به خاطر مشکلات روحی و روانی، دست به اقدامی بی‌شرمانه علیه پرستار بیمارستان شهید رجایی قزوین زد.


تغییر وزیر مانعی برای رسیدگی به تخلفات صندوق فرهنگیان نیست/ متخلفان باید از طریق دستگاه قضایی مجازات شوند

عضو کمیسیون قضایی مجلس بیان کرد: تغییر و جابجایی وزیر آموزش و پرورش دلیلی بر پیگیری نشدن مطالبه مردمی از صندوق فرهنگیان نیست و مجلس برای احقاق حقوق فرهنگیان تمام تلاش خود را خواهد کرد.


انتقال آب سد طالقان به قزوین از مصوبات مجلس نهم است

نماینده مردم قزوین در مجلس عنوان کرد: بحث تخصیص 60 میلیون متر مکعب آب از سد طالقان برای استان قزوین در دوره گذشته مجلس اتفاق افتاده و انتقال این آب به قزوین هم از مصوبات مجلس نهم است.


ثبت‌نام بیش از 4 هزار قزوینی در سامانه سماح/متقاضیان برای اخذ ویزا به دفاتر مجاز زیارتی مراجعه کنند
مدیر کل حج و زیارت استان قزوین گفت:تا‌کنون 4 هزار نفر از استان در این سامانه ثبت‌نام کردند و نزدیک به 1 هزار نفر نیز با طی کردن مراحل اداری آماده دریافت ویزا هستند.


تحصیل بیش از 5 هزار دانش‌آموز استان در 100 واحد آموزشی ویژه عشایر

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از تحصیل 5 هزار و 404 دانش‌آموز در 100 واحد آموزشی ویژه عشایر در استان خبر داد.


استعفای وزرای کابینه یازدهم یک بازی سیاسی بود/ دولت در پسابرجام باسرعت غیرقابل تصوری در حال تولید رانت است
زاکانی با بیان اینکه استعفای وزرای کابینه یازدهم یک بازی سیاسی بود، عنوان کرد: دولت به جای آنکه در پسابرجام به دنبال تولید رفاه بیشتر برای مردم باشد، با سرعت غیرقابل تصوری در حال تولید رانت است.


انتهای پیام/9003



دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان