۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین فلسفه وجودی داعش شکست هلال شیعی است/ بالش نرم نباید زیر سر مسئولان ما باشد
کد خبر: ۲۱۶۳۸۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۷ ساعت: ۱۰:۲۹ ↗ لینک کوتاه

معاون عملیات قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران:

فلسفه وجودی داعش شکست هلال شیعی است/ بالش نرم نباید زیر سر مسئولان ما باشد

معاون عملیات قرارگاه ثارالله سپاه با بیان اینکه فلسفه وجودی داعش شکست هلال شیعی است، عنوان کرد: بالش نرم نباید زیر سر مسئولان ما باشد، دشمن به دنبال ذلیل کردن ایران است، باید مراقب نفوذ آنها باشیم زیرا در حوزه امنیت با کسی شوخی نداریم.

فلسفه وجودی داعش شکست هلال شیعی است/ بالش نرم نباید زیر سر مسئولان ما باشد
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، سردار شعبانی معاون عملیات قرارگاه ثارالله سپاه در ششمین یادواره سرداران و 700 شهید استان قزوین در غرب و شمال غرب کشور شب گذشته(پنج شنبه) در مسجد المهدی مینودر اظهار کرد: شهادت اتفاق نیست بلکه یک انتخاب است و ما در دنیای امروز دچار غفلت شده‌ایم و عکس شهدا را می‌بینیم اما عکس آرمان‌ها و اهداف آنها عمل می‌کنیم.
وی در ادامه افزود: عکس شهدا را بر روی دیوارها نصب می‌کنیم تا با دیدن آنها راه شهدا را فراموش نکنیم، برگزاری یادواره‌های شهدا مکانی است برای یادآوری ایثارگری‌های رزمندگان و زدودن غفلت از دنیازدگی ما؛ شهدا در قیامت یا شافی هستند یا شاکی، ما کجای معامله شهدا قرار داریم؟
این فرمانده دوران دفاع مقدس ادامه داد: اگر امروز مرزهای ایران دارای امنیت است کردستان ما با آرامش روزگار می‌گذرانند به واسطه دلاوری‌های امثال شهید حاج مجید قدرخان زاده‌هاست خانواده‌ای سنی که 6 برادر و 4 پسرعموی شهید تقدیم انقلاب کردند.
وی با بیان اینکه امروز دشمن 4 اسلام متفاوت در جهان راه اندازی کرده است، عنوان کرد: اسلام وهابی، اسلام اخوانی، اسلام تکفیری و اسلام عثمانی امروز در دنیا در حال تیشه زدن به ریشه اسلام هستند.

سردار شعبانی افزود: اسلام وهابی با محوریت سران سعودی شکل گرفته و عمق فساد در آن بسیار بالاست و با دشمنان خدا علیه سرکوبی دین دست وحدت داده‌اند، اسلام اخوانی هم مربوط به امثال شیخ الازهر مصر است که دست دوستی با اسرائیل و آمریکا داده‌اند.
وی اضافه کرد: اسلام عثمانی هم در ترکیه مطابق با تفکرات دنیاپرستانه خود در حال اجراست و اسلام تکفیری هم با نام و نوشته الله و پیامبر(ص) درحال نسل کشی شیعه و سنی است.
این مسئول با اشاره به اینکه پوسته داعش عربی- قومی و هسته آن سکولار است، تصریح کرد: امروز اکثریت لشکر داعش در عراق باقیمانده‌های رژیم بعث و معاونان صدام ملعون هستند؛ آنها در عراق در حال جنگ برای بازگشت به قدرت گذشته هستند.
وی ادامه داد: هم اکنون باقیمانده‌های رژیم بعث در عراق تصمیم به تغییر نام گروه جهادی خود از داعش به العوده گرفته اند، العوده در لغت به معنای بازگشت به قدرت گذشته است، آنها در تکریت و موصل و فلوچه در حال جنگ هستند.
فرمانده معاون عملیات قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران با بیان اینکه فلسفه وجودی داعش شکست هلال شیعی است، گفت: مطابق فرموده قرآن عده‌ای می‌خواهند با دهان‌های خود نور خدا را خاموش کنند اما کور خوانده‌اند، امروز گروه‌هایی از پاکستان، افغانستان، حزب الله لبنان، سوریه . عراق و ایران برای مقابله با داعش باهم متحد شده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه امروز شیب همه حوادث به نفع اسلام ناب محمدی است، بیان کرد: ایران اسلامی به خود می‌بالد که فرمانده کل قوایش همان مرجع تقلیدش است و همان کسی که حکم حلال و حرام ما را می‌دهد مسیر مقابله با استکبار جهانی را به ما نشان می‌دهد.
سردار شعبانی تصریح کرد: هم اکنون دشمن با تمام قوا از راه‌های مختلف به دنبال هجوم به کشور است جنگ تمام شده اما دفاع همچنان باقی است باید مراقب بود که دشمنان در استان‌های ما یارگیری نکند.
وی با بیان اینکه بالش نرم نباید زیر سر مسئولان ما باشد، تاکید کرد: دشمن به دنبال ذلیل کردن ایران است، باید مراقب نفوذ آنها باشیم زیرا در حوزه امنیت با کسی شوخی نداریم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان