۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین مدیران دانشگاه‌ها باید برنامه‌ریزی دقیقی برای ترویج قرآن داشته باشند
کد خبر: ۲۱۶۳۷۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۶ ساعت: ۱۲:۳۷ ↗ لینک کوتاه

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در پیام نور قزوین:

مدیران دانشگاه‌ها باید برنامه‌ریزی دقیقی برای ترویج قرآن داشته باشند

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در پیام نور قزوین عنوان کرد: مسئولین باید برنامه ریزی دقیقی برای ترویج قرآن و فرهنگ اهل بیت(ع) در دانشگاه‌ها داشته باشند، وقتی دانشجو وارد دانشگاه می‌شود باید آموزش‌های قرآنی را ببیند.

مدیران دانشگاه‌ها باید برنامه‌ریزی دقیقی برای ترویج قرآن داشته باشند
‫به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، حجت‌الاسلام محمد محبی مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه پیام نور قزوین پیش از ظهر امروز(پنج شنبه) در اختتامیه بیستمین جشنواره سراسری قران و عترت دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور کشور در دانشگاه فرهنگیان اظهار کرد: قرآن کریم کتاب هدایت است و اگر قرآن دوستان تقوا نداشته باشند از هدایت این کتاب الهی بهره مند نخواهند شد.
وی در ادامه افزود: باید توجه داشته باشیم در کنار انس با قران کریم باید تقوای الهی را مدنظر قرار دهیم.
این مسئول با بیان اینکه قرآن کریم کتاب نور است، ابراز کرد: نور الهی قرآن زمانی تاثیر می‌گذارد که تقوا را رعایت کنیم، ما به تنهایی نمی‌توانیم از این کتاب الهی بهره کافی ببریم باید در کنار آن از تفسیر‌های اهل بیت استفاده کنیم تا بتوانیم از فواید و راهنمایی‌های این کتاب الهی بهره لازم را ببریم.
وی ادامه داد: کانون‎های قران و عترت باید فعال شود و قرآن پژوهان اقتصاد و حجاب و مدیریت قرآنی را برای دانشجویان تشریح و تحلیل کنند.
مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه پیام نور قزوین تصریح کرد: مسئولین برنامه ریزی دقیقی برای ترویج قرآن و فرهنگ اهل بیت(ع) در دانشگاه‌ها داشته باشند، وقتی دانشجو وارد دانشگاه می‌شود باید آموزش‌های قرآنی را ببیند و پش از فارغ التحصیلی افراد با داشته قرانی بالاتری از دانشگاه خارج شوند.
وی با اشاره به اینکه در آموزش قرآنی دانشجویان باید بیش از گذشته تلاش کرد، عنوان کرد: در فتنه‌های مختلف به قران پناه ببرید، امروز باید برای ساختن آینده اسلام نسبت به گذشته توجه بیشتری به قران داشته باشیم.
انتهای پیام/3009

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان