۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین ۳۶ نفر از برگزیدگان قرآن و عترت دانشجویی معرفی شدند
کد خبر: ۲۱۶۳۷۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۶ ساعت: ۱۱:۵۴ ↗ لینک کوتاه

دبیر اجرایی بیستمین جشنواره سراسری قرآن‌وعترت:

۳۶ نفر از برگزیدگان قرآن و عترت دانشجویی معرفی شدند

دبیر اجرایی بیستمین جشنواره سراسری قرآن‌وعترت دانشجویان بیان کرد: تعداد برگزیدگان بیستمین جشنواره سراسری در هر رشته سه نفر بودند که در مجموع ۱۸ نفر از خواهران و ۱۸ نفر از برادران تقدیر خواهند شد.

۳۶ نفر از برگزیدگان قرآن و عترت دانشجویی معرفی شدند
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر  صبح قزوین ، اختتامیه بیستمین جشنواره سراسری قران و عترت دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور کشور پیش از ظهر امروز(پنج شنبه) در سالن اجتماعات شهید رجایی دانشگاه فرهنگیان در حال برگزاری است.
رضا مهرنیا رئیس دانشگاه پیام نور استان قزوین در این اختتامیه اظهار کرد: قابلیت و توانمندی دانشجویان که در این دوره از مسابقات از خود بروز دادند خستگی دست‌اندرکاران برگزاری جشنواره و متولیان امر را کم کرد.
وی در ادامه افزود: آب یک مولکول متشکل از دو اتم هیدورژن و اکسیژن است که پیوندی قوی بین این دو اتم وجود دارد، پس از مطالعه دانشمندان روی آب به این نتیجه رسیدند اصوات بر روی چیدمان مولکول‌های آن تأثیر می‌گذارند.
این مسئول ادامه داد: به تازگی مشخص شده است که صوت قرآن موجب ایجاد یک ساختار منظم در مولکول‌های آب شده و یک هارمونی زیبا را ایجاد می‌کند که این موضوع نشانه‌ای از قدرت عظیم کلام الهی است.
وی با تاکید بر اینکه باید جایگاه و منزلت واقعی قرآن را بدانیم، ابراز کرد: ما قدردان خدای متعال به واسطه برقراری در کشور هستیم که زمینه ایجاد چنین برنامه‌هایی می‌شود.
مهرنیا با اشاره به برگزاری بیستمین جشنواره سراسری قرآن و عترت در قزوین اذعان کرد: آغاز ثبت نام این جشنواره در سایت بهمن ماه سال گذشته بود که مرحله مقدماتی آن در اسفندماه 94 برگزار شد.
وی بیان کرد: مرحله استانی بیستمین جشنواره سراسری قرآن و عترت در اردیبهشت ماه سال جاری بود و در نهایت مرحله نهایی این جشنواره در آبان ماه امسال برگزار شد.
دبیر اجرایی بیستمین جشنواره سراسری گفت: داوری این دوره بسیار ارزشمند و کیفی به پایان رسید و این مسابقات در بخش شفاهی 6 رشته و تعداد برادران 107 نفر و تعداد خواهران 129 نفر بود.
وی یادآور شد: تعداد برگزیدگان بیستمین جشنواره سراسری در هر رشته سه نفر بودند که در مجموع 18 نفر از خواهران و 18 نفر از برادران تقدیر خواهند شد.
رئیس دانشگاه پیام نور قزوین در پایان عنوان کرد: تعداد داوران که محور کیفی جشنواره بودند 18 نفر بود که از زحمات این بزرگواران تقدیر و تشکر می‌کنیم.
انتهای پیام/3009

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان