۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین زنگ استكبارستيزي در كليه مدارس قزوین طنين‌انداز می‌شود
کد خبر: ۲۱۶۳۳۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۴ ساعت: ۱۴:۴۲ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل آموزش و پرورش استان:

زنگ استكبارستيزي در كليه مدارس قزوین طنين‌انداز می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: زنگ استكبار ستيزي همزمان با سراسر كشور در كليه مدارس استان طنين انداز خواهد شد.

زنگ استكبارستيزي در كليه مدارس قزوین طنين‌انداز می‌شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در جلسه شورای هماهنگی فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی که پیش از ظهر امروز(سه‌شنبه) در سالن جلسات این اداره برگزار شد، اظهار کرد: باید به منظور آگاهي دانش‌آموزان با رخدادهاي اين روز بزرگ، برنامه‌های ویژه‌ای در روز 13 آبان برگزار شود.
وی افزود: تشكيل ستاد بزرگداشت يوم ا... 13 آبان و مقام دانش‌آموز، مدرسه آرايي و فضاسازي متناسب با سليقه و ذائقه دانش‌آموزان در سطح مدارس و برگزاري مراسم ويژه روز سيزده آبان در كليه واحدهاي آموزشي استان از جمله برنامه‌هاي گراميداشت يوم ا... 13 آبان می باشد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: زنگ استكبار ستيزي رأس ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 12 آبان ماه در كليه مدارس استان همزمان با سراسر كشور طنين انداز خواهد شد.
قاسمی تصریح کرد: به منظور استفاده از توان، ظرفيت و استعداد دانش‌آموزان، مسئوليت برگزاري مراسم اين روز به اعضاي تشكل‌هاي دانش‌آموزي سپرده خواهد شد، اجرای سرود جمهوري اسلامي همزمان با برافراشتن پرچم ایران، قرائت مقاله دانش‌آموزي با موضوع روز دانش‌آموز، خواندن شعر و قطعه ادبي به همین مناسبت، تحليل وقايع تاريخي سيزده آبان برای دانش‌آموزان، تجليل از مقام شامخ شهداي دانش‌آموز و تجلیل از دانش‌آموزان برگزيده علمي، فرهنگي، هنري و ورزشي از برنامه‌های قابل اجرا در این روز است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اضافه کرد: جلسات پرسمان‌هاي دانش‌آموزي با عنوان گفتمان‌هاي بصيرت افزايي با موضوع تحليل ريشه‌ها و پيامدهاي وقايع 13 آبان و نقش آن در سير پيروزي انقلاب اسلامي و نيز راهبرد عزت‌مندانه دولت تدبير و اميد در موضوع هسته‌اي نیز در مدارس برگزار می‌شود. 
قاسمی تأکید کرد: به مناسبت روز دانش‌آموز، دانش‌آموزان به همراه والدین و فرهنگیان در مراسم عبادي سياسي نماز جمعه روز 14 آبان نیز حضور فعال خوهند داشت.
وی در ادامه گفت: حضور فعال، چشمگير و سازماندهي شده دانش‌آموزان به وي‍ژه اعضاي تشكل هاي دانش‌آموزي با لباس فرم در تجمع و مراسم سيزده آبان، استفاده از تصاوير شهداي دانش‌آموز در تجمع و در دست داشتن پلاكاردهاي حاوي فرمايشات امام(ره) و مقام معظم رهبري در خصوص لزوم استكبار ستيزي و مقاومت در برابر سلطه گران از دیگر برنامه‌های اجرایی در حوزه آموزش و پرورش به این مناسبت می‌باشد.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان