۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین خط لوله اصلی گاز به مجتمع توان‌بخشی قزوین انتقال می‌یابد
کد خبر: ۲۱۶۳۲۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۴ ساعت: ۱۲:۵۹ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل شرکت گاز قزوین:

خط لوله اصلی گاز به مجتمع توان‌بخشی قزوین انتقال می‌یابد

مدیرعامل شرکت گاز قزوین اعلام آمادگی کرد تا خط لوله اصلی گاز به مجتمع فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی شهید رجایی قزوین انتقال یابد.

 خط لوله اصلی گاز به مجتمع توان‌بخشی قزوین انتقال می‌یابد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان صبح امروز(سه شنبه) به منظور عملیاتی شدن انتقال خط لوله اصلی گاز به مجتمع توانبخشی شهید رجایی قزوین با مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین دیدار کرد.

در این دیدار، حقایق‌پور از همکاری صمیمانه‌ی مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در ارائه خدمات به خانواده‌های شاهد و ایثارگر استان قزوین تقدیر کرد.
وی افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از هر راهکاری برای ارایه‌ی خدمات به خانواده‌های شاهد و ایثارگر بهره می‌برد تا بتواند ذره‌ای از زحمات آنها را در هشت سال دفاع مقدس جبران کند.
این مسئول با اشاره به مجتمع فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی شهید رجایی قزوين گفت: این مجتمع با هدف رفع مشكلات درماني، ‌روحي و رواني و بهبود وضعیت سلامتی خانواده‌های شاهد و ایثارگر افتتاح می‌شود.
حقایق‌پور با اشاره به اینکه مجتمع توانبخشی قزوین از 81 درصد پيشرفت فيزيكي برخوردار است، افزود: باید در جهت تکمیل این مجتمع، پروژه گازرسانی انجام شود که در این راستا نیازمند همکاری مدیرعامل و کارکنان مربوطه شرکت گاز استان قزوین هستیم.

در ادامه این دیدار، مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین با بیان اینکه هر چه در انقلاب اسلامی داریم مرهون رشادت و ایثارگری‌های شهدا و ایثارگران هستیم، گفت: امروز خدمات‌رسانی به خانواده‌های شاهد و ایثارگر از مهمترین وظایف ما است.
بوشهری اعلام آمادگی کرد تا خط لوله اصلی گاز به مجتمع فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی شهید رجایی قزوین انتقال یابد و این پروژه پس از انعقاد تفاهم‌نامه فی ما بین دو نهاد، تا 22 بهمن ماه سال جاری عملیاتی شود.
در جلسه فوق همچنین ارایه‌ تخفیفات انشعابات گاز به خانواده‌های شاهد و ایثارگر طبق قانون مورد بررسی قرار گرفت و مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین اعلام آمادگی کرد تا این موضوع در دستور کار این شرکت قرار بگیرد.
بوشهری افزود: کارکنان شرکت گاز تلاش خواهند کرد تا طبق قانون، تخفیفات انشعابات گاز را به خانواده‌های شاهد و ایثارگر ارایه بدهند و در این خصوص مشکلی وجود نداشته باشم.
انتهای پیام/3009

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان