۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین پیوند آل‌سعود با آمریکا در تضاد با اندیشه‌های قرآنی است/ ۲۵ دانشجوی پیام‌نور جزو شهدای مدافع حرم هستند
کد خبر: ۲۱۶۳۲۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۴ ساعت: ۱۲:۲۱ ↗ لینک کوتاه

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام‌نور کشور:

پیوند آل‌سعود با آمریکا در تضاد با اندیشه‌های قرآنی است/ ۲۵ دانشجوی پیام‌نور جزو شهدای مدافع حرم هستند

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور کشور گفت: پیوند آل سعود با استکبار جهانی، آمریکا و کشتار مردم مظلوم یمن هرگز با مفاهیم و اندیشه‌های قرآنی سازگاری ندارد و آنها در واقع خائن به حرمین شرفین هستند نه خادم آن.

پیوند آل‌سعود با آمریکا در تضاد با اندیشه‌های قرآنی است/ ۲۵ دانشجوی پیام‌نور جزو شهدای مدافع حرم هستند
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر  صبح قزوین ، آئین افتتاحیه بیستمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور کشور پیش از ظهر امروز(سه‌شنبه) با حضور مسئولان کشوری و استانی در سالن آمفی تئاتر دانشگاه فرهنگیان قزوین برگزار شد.
دکتر کریم نجفی برزگر، معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور کشور در این مراسم با تشکر از مسئولان استانی در تلاش برای برگزاری باشکوه این جشنواره اظهار کرد: یکی از مسائل بسیار مهمی که همواره مورد تاکید دانشگاه پیام نور قرار دارد توجه به مباحث فرهنگی، اخلاقی و دینی است.
وی افزود: باید همگام با تحصیل علم و دانش به ارتقاء سطح معنوی، اخلاقی و به طور کلی به خودسازی توجه داشت چراکه علم نافع، علمی است که خودِ شخص جوینده علم و همه آحاد جامعه از نتایج ارزشمند آن بهره‌مند می‌شوند.
معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور کشور خاطرنشان کرد: نکته حائز اهمیت در عرصه فعالیت‌های فرهنگی این است که باید در کنار برگزاری و شرکت در برنامه‌های قرآنی به مفاهیم و دستورات قرآن نیز در زندگی عمل کرد.
نجفی برزگر با اشاره به جنایات آل سعود تصریح کرد: آل سعود که از خبیث‌ترین انسان‌ها در دنیا هستند و قرآن را چاپ و منتشر کرده و به سراسر جهان ارسال می‌کنند و خود را مدعی با قرآن بودن و خادم حرمین شرفین می‌دانند اما در حقیقت بیشترین خیانت را به قرآن می‌کنند.
وی ادامه داد: پیوند آل سعود با استکبار جهانی، اسرائیل، آمریکا و کشتار مسلمانان و مردم مظلوم یمن، هرگز با مفاهیم و اندیشه‌های قرآنی سازگاری ندارد و آنها در واقع خائن به حرمین شرفین هستند نه خادم آن.
این مقام مسئول عنوان کرد: کسانیکه قرآن را در کنار اهل بیت(ع) قرار می‌دهند هرگز دچار گمراهی نمی‌شوند زیرا اهل بیت در عمل به قرآن راسخ بودند و ما نیز مفاهیم و اندیشه‌های انسان‌ساز قرآنی را از اهل بیت فرا می‌گیریم.
معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور کشور خاطرنشان کرد: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، موفقیت دانشجویان و اساتید دانشگاهی در گرو پیوند فکر و قلب آنها با اندیشه‌های قرآنی است و همین امر آینده کشور را تضمین می‌کند.
وی با تاکید بر ترویج سبک و سیره قرآنی در دانشگاه بیان کرد: دانشگاه پیام نور پیشگام در فعالیت‌های فرهنگی است و در تولید شخصیت‌های علمی و فرهنگی بسیار موثر بوده است.
نجفی برزگر در پایان با اشاره به اینکه 25 نفر از شهدای مدافع حرم از دانشگاه پیام‌نور در استان‌های مختلف هستند، عنوان کرد: ما باید زندگی شهدا را الگوی زندگی خود قرار دهیم و امیدواریم با برگزاری اینگونه برنامه‌ها زمینه رشد و بالندگی دانشجویان در همه عرصه‌ها بیش از پیش فراهم شود.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان