۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین تغییر وزیر مانعی برای رسیدگی به تخلفات صندوق فرهنگیان نیست/ متخلفان باید از طریق دستگاه قضایی مجازات شوند
کد خبر: ۲۱۶۲۷۴ نویسنده: بهمن طاهرخانی تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۲ ساعت: ۱۳:۳۵ ↗ لینک کوتاه

عضو کمیسیون قضایی مجلس:

تغییر وزیر مانعی برای رسیدگی به تخلفات صندوق فرهنگیان نیست/ متخلفان باید از طریق دستگاه قضایی مجازات شوند

عضو کمیسیون قضایی مجلس بیان کرد: تغییر و جابجایی وزیر آموزش و پرورش دلیلی بر پیگیری نشدن مطالبه مردمی از صندوق فرهنگیان نیست و مجلس برای احقاق حقوق فرهنگیان تمام تلاش خود را خواهد کرد.

 تغییر وزیر مانعی برای رسیدگی به تخلفات صندوق فرهنگیان نیست/ متخلفان باید از طریق دستگاه قضایی مجازات شوند
بهمن طاهرخانی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، درباره وضعیت صندوق ذخیره فرهنگیان اظهار کرد: این موضوع در مجلس مطرح شده است و نمایندگان به صورت جدی پیگیر مطالبه و روشن شدن ابعاد این موضوع هستند.
وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه مسئله صندوق ذخیره فرهنگیان و اخباری که در رسانه‌ها منتشر شده است به اعتماد و پشتیبانی مردم از نظام ضربه می‌زند و کشور را با چالش روبرو می‌کند باید یک راهکار منطقی و قانونی و در عین حال مستحکم برای حل این موضوع انتخاب شود.
نماینده مردم تاکستان در مجلس اذعان کرد: پیگیری موضوع صندوق ذخیره فرهنگیان به صورت جدی در دستور کار مجلس قرار دارد و سعی ما بر این است که تا با ارائه راهکاری که جزو اختیارات مجلس باشد اگر حقی هم ضایع شده است به صاحبان حق بازگردانده شود.
وی با بیان اینکه نمایندگان به دنبال مستندات قوی درباره تخلفات رخ داده در صندوق ذخیره فرهنگیان هستند، ابراز کرد: باید حواشی این موضوع به صورت روشن در مجلس پیگیری و مطرح شود و گروه تحقیق و تفحص مجلس آن را به صورت جدی مورد بررسی قرار دهند.

مجلس تخلفات صندوق فرهنگیان را بررسی می‌کند

این کارشناس سیاسی ادامه داد: هم اکنون ادعایی در مورد صندوق ذخیره فرهنگیان مطرح شده است که مجلس باید صحت آن را بررسی کند تا حق صاحبان حساب‌های این صندوق ضایع نشود.
وی با اشاره به تغییر وزرای کابینه تصریح کرد: تغییر و جابجایی وزیر آموزش و پرورش دلیلی بر پیگیری نشدن مطالبه مردمی از صندوق فرهنگیان نیست و مجلس برای احقاق حقوق فرهنگیان تمام تلاش خود را خواهد کرد و حتی اگر استیضاح وزیر هم انجام نمی‌شد باز هم این موضوع در مجلس پیگیری می‌شد.
طاهرخانی عنوان کرد: اتفاقات رخ داده در صندوق ذخیره فرهنگیان ممکن است از سوءمدیریت و نبود نظارت لازم در این صندوق رخ داده باشد که عاملی برای سوءاستفاده عده‌ای از سودجویان شده است.
وی در ادامه گفت: با معرفی وزیر مربوطه در آموزش و پرورش مسئولین و متولین این وزارتخانه باید درباره وضعیت و شبهات صندوق ذخیره فرهنگیان روشنگری شود و با پیگیری مردم حقیقت برای مردم روشن شود.
عضو کمیسیون قضایی مجلس عنوان کرد: در صورت وقوع فساد در صندوق ذخیره فرهنگیان متهمان باید مورد پیگرد قانونی قرار بگیرند و آنچه از بیت المال برداشت شده باید بازگردانده شود و متخلفان از طریق دستگاه قضایی مجازات شوند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان