۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین محقق نشدن بسیاری از وعده‌های دولت در سفر به استان قزوین/ جبهه حق هیچ زمانی دچار ذلت نمی‌شود
کد خبر: ۲۱۶۲۳۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۳۰ ساعت: ۱۴:۲۴ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه قزوین تصریح کرد

محقق نشدن بسیاری از وعده‌های دولت در سفر به استان قزوین/ جبهه حق هیچ زمانی دچار ذلت نمی‌شود

امام جمعه قزوین با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان قزوین گفت: وعده‌های بسیاری در سفر هیأت دولت به این استان داده شد، اما هنوز بسیاری از آن‌ها تحقق پیدا نکرده است.

محقق نشدن بسیاری از وعده‌های دولت در سفر به استان قزوین/ جبهه حق هیچ زمانی دچار ذلت نمی‌شود
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، امام جمعه قزوین در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر قزوین اظهار داشت: خداوند متعال برای بندگان راه ایمان و تقوا را نشان داده و بندگان را به ایمان و عمل صالح دعوت کرده است که گروهی از بندگان دعوت خداوند را لبیک می‌گویند و به خداوند ایمان می‌آوردند و گروهی دیگر در مقابل آن ایستادگی و مقاومت می‌کنند و فرمان خداوند را نپذیرفته و به دشمنی با خداوند برمی‌خیزند.

وی عنوان کرد: همیشه و در همه زمان از تاریخ در مقابل خط خداپرستی، ایمان، تقوا و عمل صالح خط کفر، نفاق، استکبار، لجاجت با خداوند، گناه و طغیان وجود داشته است و همچنان هم در جامعه امروز وجود داشته و مشاهده می‌شود.

امام جمعه قزوین افزود: در هر زمان از تاریخ همیشه جبهه حق و باطل وجود داشته است، همان طوری که در زمان حضرت نوح(ع) پسر آن حضرت با دشمنان همگام بود و اهلیت نداشت؛ چراکه با خداوند همگام نبوده و در مسیر حق قرار نداشت.

عابدینی با بیان اینکه در زمان حضرت موسی(ع) با وجود تعداد اندک یاران آن حضرت در برابر دشمنان پیروز بودند، تصریح کرد: در جبهه حق شکست همیشه وجود نداشته و پیروز و سربلند بودند.

وی تشریح کرد: در جبهه حق ممکن است افراد دچار مشکلات دستگیری، زندانی و حتی کشته شدن شوند اما هیچ وقت جبهه حق شکست نخورده است و به ذلت کشیده نشده و پیروز بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین یادآور شد: در تمام طول تاریخ جبهه باطل همیشه سرافکنده و شکست خورده بوده است چراکه افراد باطل با خداوند در جنگ بوده و با تقوا، صداقت و عدالت در حال مبارزه و جنگ هستند و همچنین افراد جبهه باطل در اختلاف با یکدیگر بوده که همین امر موجب سرشکستگی و ذلت آن‌ها می‌شود.

عابدینی مطرح کرد: افرادی که در جبهه حق قرار داشته با یکدیگر وحدت و اتحاد دارند و در یک صف بوده و با هم حرکت می‌کنند و دارای اختلاف و دشمنی نیستند و همین امر موجب پیروزی و سربلندی جبهه حق علیه باطل می‌شود.

وی توضیح داد: هر پیغمبری که از سوی خداوند برای هدایت مردم فرستاده می‌شد، پیغمبر پیشین خود را تصدیق کرده و پیغمبر پسین را به مردم معرفی می‌کند و همه پیغمبران از آمدن آخرین پیامبر حضرت محمد(ص) نوید داده و شهادت می‌دادند.

امام جمعه قزوین بیان کرد: همچنین ائمه اطهار(ع) هم امام پیشین را تصدیق و امام پسین را معرفی کرده و از ظهور منجی عالم بشریت بشارت می‌دادند.

عابدینی با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان قزوین ادامه داد: وعده‌های بسیاری در سفر هیأت دولت به این استان داده شد، اما هنوز بسیاری از آن‌ها تحقق پیدا نکرده است.
انتهای پیام/2002

منبع: فارس قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان