۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین آیا محیط زیست معبر نفوذ دشمن شده است؟
کد خبر: ۲۱۶۲۰۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۲۹ ساعت: ۱۰:۵ ↗ لینک کوتاه

ابتکار دقیقا مشغول چه کاری است؟

آیا محیط زیست معبر نفوذ دشمن شده است؟

چرا فابیوس دیدار با ابتکار را در اولویت های برنامه های خود قرار داده بود؟ چرا بی بی سی ابتکار را برای مصاحبه انتخاب کرده بود؟ چرا ابتکار در زمان اوج گیری گرد و غبار خوزستان ترجیح داد به آلمان برود؟ چرا مجلس سنای فرانسه نشان افتخاری این کشور را برای ابتکار کنار گذاشته بود؟

آیا محیط زیست معبر نفوذ دشمن شده است؟
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، اظهارات یک نماینده مجلس درباره نفوذ از طریق مسائل محیط زیستی، بار دیگر اقدامات معصومه ابتکار در این سازمان را زیر سوال برد.

سید حسین نقوي‌حسيني اخیرا گفته است: يكي از زمينه‌هايي كه پروژه نفوذ براي آنها برنامه دارد و آن را دنبال مي‌كند، حوزه فعاليت‌هاي محيط زيستي است كه در اين حوزه گروه‌ها به عنوان طرفدار محيط زيست، طرفدار فلان درياچه و فلان رودخانه و فلان كوه و مرتع، افراد را درون فضاي فعاليتي خود مي‌برند، در ظاهر فعاليت‌هاي محيط زيستي است اما در باطن هدف ديگري دنبال مي‌شود.

وي تصريح كرد: پوشش‌ها به اينگونه است و حتي براي بستن توافقات و موافقتنامه‌هاي همكاري با دستگاه‌ها نيز وارد مي‌شوند چون يكي از اهداف پروژه نفوذ مسئولان هستند. 

آیا محیط زیست معبر نفوذ دشمن شده است؟
ابتکار با آنگلا مرکل و اولاند هم دیدار کرده است

این اظهارات در حالي مطرح مي‌شود كه محیط زیست در سه سال اخیر، یکی از حوزه های مورد علاقه خارجی ها برای همکاری با ایران بوده است. حضور مقامات کشورهای غربی و نیز سازمان های مردم نها بین المللی در کشور به بهانه های محیط زیستی بر این موضوع صحه گذاشته است.

فارغ از این موضوع، آنچه بیش از پیش مورد توجه است، دیدارهای داخلی و سفرهای خارجی معصومه ابتکار بوده است که در آن از هر دری سخن گفته به جز محیط زیست.

اینکه فابیوس وزیر خارجه پیشین فرانسه در سفر به تهران دیدار با ابتکار را در اولویت های برنامه های خود قرار داده بود، اینکه بی بی سی بیش از هر مقام مسئول دیگری رییس سازمان حفاظت محیط زیست را برای مصاحبه انتخاب کرده بود، اینکه او در زمان اوج گیری گرد و غبار خوزستان ترجیح داد به آلمان برود و از هر دری سخن گفت به جز محیط زیست، اینکه مجلس سنای فرانسه نشان افتخاری این کشور را برای ابتکار کنار گذاشته بود و ... همه و همه سوالات متعددی درباره امیدواری دشمن به نفوذ از طریق سازمان محیط زیست ایجاد کرده است که هنوز پاسخ قانع کننده ای برای آن وجود ندارد.







انتهای پیام/1404

منبع: صراط

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان