۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای در ۱۵۰۰ مدرسه استان برگزار می‌شود
کد خبر: ۲۱۶۱۹۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۲۹ ساعت: ۸:۱۳ ↗ لینک کوتاه

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش قزوین:

المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای در ۱۵۰۰ مدرسه استان برگزار می‌شود

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان قزوین گفت: امسال سومین المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای ویژه دانش‌آموزان دوره‌های ابتدایی و متوسطه در ۱۵۰۰ مدرسه استان و در قالب ۲۲ رشته ورزشی برگزار می‌شود.

 المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای در ۱۵۰۰ مدرسه استان برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ،  آیین افتتاحیه سومین المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای صبح امروز(پنج‌شنبه) همزمان با هفته تربیت بدنی در دبستان رشادت ناحیه یک قزوین با حضور مسئولین استانی برگزار شد.
عین اله صادقی، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد: باید فعالیت‌های ورزشی در مدارس قزوین توسعه یابد و برای این کار برنامه‌های منسجمی در حوزه تربیت بدنی از قبیل حیاط پویا، المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای اجرا می‌شود.
وی اضافه کرد: کم تحرکی یکی از عوامل بروز مشکلات جسمی در بین دانش‌آموزان است از این رو دانش‌آموزان لازم است در کنار تحصیل علم و دانش به سلامت جسم و روح خود نیز اهمیت دهند و برگزاری المپیادهای ورزشی بستر این مهم را فراهم می‌کند.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: امسال المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای ویژه دانش‌آموزان دوره‌های ابتدایی و متوسطه در قالب 22 رشته ورزشی برگزار می‌شود.
صادقی تصریح کرد: سلامت جسمی و روحی دانش‌آموزان در شکل‌گیری زندگی سالم برای آنها نقش اساسی دارد و می‌تواند به ارتقاء تحصیلی هم کمک کند.
گفتنی است؛ مراسم افتتاحیه سومین المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای از 26 مهر ماه لغایت 2 آبان ماه در تمامی مدارس استان برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان