۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین قرارداد FATF اصل نظام و انقلاب را زیر سئوال می‌برد/ دولت در مذاکرات برجام، کشور را دچار خسران جدی کرد
کد خبر: ۲۱۶۱۹۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۲۹ ساعت: ۷:۳۳ ↗ لینک کوتاه

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی:

قرارداد FATF اصل نظام و انقلاب را زیر سئوال می‌برد/ دولت در مذاکرات برجام، کشور را دچار خسران جدی کرد

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با بیان اینکه دولت در بحث مذاکرات کشور را دچار خسران جدی کرد گفت: دولت در بحث تفاهمنامه FATF به خاطر یک منفعت به ظاهر زودرس اصل و اساس انقلاب اسلامی را زیر سوال برده و ثمرات ایثار و فداکاری ملت ایران را بر باد می‌دهد.

قرارداد FATF اصل نظام و انقلاب را زیر سئوال می‌برد/ دولت در مذاکرات برجام، کشور را دچار خسران جدی کرد
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ، علیرضا زاکانی دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی درباره تفاهم‌نامه FATF اظهار کرد: این قرارداد از جمله اقدامات نامناسب دولت تدبیر و امید است که حقیقت‌های پشت پرده آن را از جامعه پنهان کرده‌اند.

وی افزود: دولت به سمت قراردادهایی می‌رود که برای کشور تعهداتی را در قبال بیگانگان به دنبال دارد؛ این تعهدات در واقع خطرات جدی را برای اصل جمهوری اسلامی و کشور ایران در بردارد.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در ادامه گفت: دولت تدبیر و امید متاسفانه به خاطر یک منفعت به ظاهر زودرس یعنی منفعتی که تصور می‌کند زودبازده خواهد بود، اصل و اساس انقلاب اسلامی را زیر سوال برده و ثمرات ایثار و فداکاری ملت ایران را بر باد می‌دهد.

زاکانی اضافه کرد: دولتمردان صادقانه با جامعه صحبت نمی‌کنند و آنچه که در برابر بیگانگان تعهد کرده‌اند را به مردم توضیح نمی‌دهند.

وی با اشاره به ارزیابی عملکرد ۳ ساله دولت در حوزه اقتصاد مقاومتی، توضیح داد: دولت یازدهم در مسیر بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی و اقتصاد مقاومتی نه تنها اقداماتی نداشته است بلکه خود مسئولین هم امروز به عملکرد ضعیف خود در این زمینه اعتراف کرده و می‌گویند که موفق نبوده‌اند.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با بیان اینکه مشکلات مردم پس از مذاکرات همچنان باقی است، ابراز کرد: در جریان این مذاکرات، ما به تعهدات خود عمل کرده‌ایم و این طرف مقابل است که بدعهدی کرده و تعهدات اصلی خود را زیر پا گذاشته است.

زاکانی تصریح کرد: دولتمردان باید در ابتدای امر و پیش از این تمام دقت خود را به کار می‌گرفتند و همان گونه که ما گام به گام به تعهدات خود عمل می‌کردیم از طرف مقابل این اقدام را مطالبه می‌کردند.

ایران با برجام دچار خسران شد
وی افزود: دولت تدبیر و امید در بحث مذاکرات برجام، کشور را دچار خسران جدی کرد؛ همواره شاهد مشکلات عدیده‌ای در کشور هستیم که هنوز حل نشده است.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: نکته‌ای که امروز حائز اهمیت می‌باشد این است که مردم باید مطالبه‌گر وعده‌های دولت باشند؛ چراکه آن‌ها حل همه مشکلات را وابسته به برجام و مذاکرات می‌دانستند.

زاکانی در پایان گفت: از طرفی تکلیفی که بر گردن دولتمردان قرار گرفته این است که باید طرف خارجی را برای عمل به تعهداتش تحت فشار قرار دهند.
انتهای پیام/2002
منبع: شاخص نیوز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان