۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین برخی دولتمردان در عمل اعتقادی به اقتصاد مقاومتی ندارند
کد خبر: ۲۱۶۱۹۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۲۸ ساعت: ۱۴:۳۰ ↗ لینک کوتاه

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه قزوین:

برخی دولتمردان در عمل اعتقادی به اقتصاد مقاومتی ندارند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین تاکید کرد: یکی از اصلی ترین مشکلات دولت بی اعتقادی برخی دولتمردان در خصوص اقتصاد مقاومتی در وادی عمل است و لذا این بی اعتقادی سبب می‌شود پیشرفتی در این زمینه حاصل نگردد.

برخی دولتمردان در عمل اعتقادی به اقتصاد مقاومتی ندارند
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، حجت‌الاسلام علی معبودی، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت صاحب‌الامر(عج) قزوین با اشاره به سخنان اخیر دولتمردان در خصوص مسائل اقتصادی در خصوص تورم 9درصدی و عدم تاثیر آن در رفاه عمومی به علت اشتباهات عدیده دولت‌های پیشین اظهار کرد: متاسفانه دولت شعر غلطی گفته که خود در قافیه آن گیر کرده است، چراکه از همان ابتدا زلف تمام مشکلات را به مسائل هسته‌ای و تحریم ها گره زده است. 
وی مسیر انتخابی دولت را اشتباه دانسته و اضافه کرد: دولت پس از پایان مذاکرات هسته‌ای متوجه این واقعیت شده است که راه حل اصلی برای حل مشکلات جامعه مذاکرات هسته‌ای نیست و لذا برای پاسخگویی به مردم علل برخی از مشکلات را اتفاقات پیشین کشور مطرح می‌کند ضمن اینکه ما منکر مشکلات به جای مانده از دولت سابق نیستیم، با این حال تمام مشکلات از یک چشمه جاری نیستند. 
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین ضمن اشاره به بیانات آقای جهانگیری تشریح کرد: دولت تلاش‌های بسیاری را برای تحقق قول‌های دکتر روحانی انجام داده است ولی متاسفانه نتایج به دست آمده چندان قابل لمس نیست. 
معبودی در خصوص تناقضات موجود در بین شعارهای انتخاباتی و وضعیت روز اقتصاد تصریح کرد: دولت با راهبردی که در نظر گرفته نتوانسته به چیزی که در ذهن داشته برسد و متاسفانه نتیجه مطلوبی را در این راه به دست نیاورده است. 
وی علت اصلی عدم پیشرفت در حوزه اقتصاد مقاومتی را بی‌اعتقادی دولتمردان عنوان کرد و گفت: یکی از اصلی ترین مشکلات دولت بی اعتقادی برخی دولتمردان در خصوص اقتصاد مقاومتی در وادی عمل است و لذا این بی اعتقادی سبب می‌شود پیشرفتی در این زمینه حاصل نگردد. 
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین در خاتمه خاطرنشان کرد: امروز دولت متوجه شده که مشکل اصلی ما اقتصاد کشور است و باتوجه به نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری برای جلب نظر توده مردم باید کارهایشان رنگ اقتصادی داشته باشند. 
انتهای پیام/3009

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان