۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین استمرار انقلاب به عزم جدی و تحول بزرگ نیاز دارد/ امروز آمریکا رقیب جدی اسلام ناب محمدی است
کد خبر: ۲۱۶۱۸۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۲۸ ساعت: ۱۲:۳۱ ↗ لینک کوتاه

زاکانی در قزوین:

استمرار انقلاب به عزم جدی و تحول بزرگ نیاز دارد/ امروز آمریکا رقیب جدی اسلام ناب محمدی است

زاکانی عنوان کرد: امروز تقابل میان لیبرال سرمایه داری و اسلام ناب محمدی به گونه‌ای است که کشورهای قدرتمندی همچون چین و روسیه برای باقی ماندن در صحنه قدرت مجبور به همراهی با نقشه راه اسلامی در ایران شده‌اند.

استمرار انقلاب به عزم جدی و تحول بزرگ نیاز دارد/ امروز آمریکا رقیب جدی اسلام ناب محمدی است
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، علیرضا زاکانی، دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی ظهر امروز(چهارشنبه) در سومین مجمع سالانه بسیج استان قزوین در سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: حضور پرشور امروز مردم برای ارائه راه حل، جهت برون رفت از مشکلات جامعه به برکت سپاه و بسیج ایجاد شده است.
وی در ادامه افزود: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی‌های متعدد خود فراخوان برای اجماع نیروهای مردمی اعلام کرده‌اند و این یک ظرفیت بزرگ برای ایران اسلامی است و تاکید رهبری ناظر بر این موضوع است که استمرار انقلاب نیازمند عزم جدی و تحول بزرگ دارد.
این کارشناس سیاسی اذعان کرد: رهبر معظم انقلاب در برخی از سخنرانی‌های خود اعلام کرده‌اند که متاسفانه ما در دومین مرحله از انقلاب باقی مانده‌ایم و به مراحل توسعه بعدی ورود پیدا نکرده‌ایم؛ بنابراین فراخوان اجماع مردمی در حوزه‌های مختلف ناظر بر حرکت در مسیر تکامل انقلاب اسلامی است.
وی با بیان اینکه در مسیر تکامل انقلاب اولین گام مواجه با تهدیدات است، ابراز کرد: پس از انقلاب نظام سیاسی در کشور تغییر کرد؛ اما نظام اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی فقط دستخوش کمی از تغییرات شد.
زاکانی بیان کرد: ما امروز در مواجه مستقیم با آمریکا هستیم و رقیب جدی اسلام ناب محمدی لیبرال سرمایه داری و به تعبیری همان آمریکاست.
وی تصریح کرد: هرچه قدر ما از نگاه اسلام ناب و نگاه اجتهادی امام راحل و رهبری که مبنای توسعه کشور است، فاصله بگیریم خود را از برکات اسلام ناب محروم کرده و آسیب‌های جدی به کشور وارد خواهد شد.
دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی عنوان کرد: امروز تقابل میان لیبرال سرمایه داری و اسلام ناب محمدی به گونه‌ای است که کشورهای قدرتمندی همچون چین و روسیه برای باقی ماندن در صحنه قدرت مجبور به همراهی با نقشه راه اسلامی در ایران شده‌اند.
وی یادآور شد: امروز کشورهای قدرتمندی همچون روسیه و چین برای حفظ منافع خود با ایران اسلامی در حمایت از سوریه همراه شده‌اند و در مسیر راه اسلام قدم برمی‌دارند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان