۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین ناگفته‌هايي از «محافظ» احمدي نژاد
کد خبر: ۲۱۶۱۷۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۲۸ ساعت: ۱۰:۵۴ ↗ لینک کوتاه

در آستانه اولين سالگرد شهادت عبدالله باقری؛

ناگفته‌هايي از «محافظ» احمدي نژاد

مجيد باقري گفت: وقتيكه ما بعد از عمليات ها دچار خستگي مي شديم شهيد باقري صحبت معروف مقام معظم رهبري را به ياد ما مي آوردند.

ناگفته‌هايي از «محافظ» احمدي نژاد
به گزارش سرویس فرهنگ وهنر  صبح قزوین ، مجيد باقري برادر و همرزم شهيد عبدالله باقري در آستانه اولين سالگرد شهادت اين شهيد مدافع حرم با بيان اينكه شهيد باقري يك هفته زودتر از من براي دفاع از حرم اهل بيت (ع) عازم سوريه شد اظهار كرد: روزهاي ابتدايي مهر ماه بود كه وي به سوريه رفت و بعد از سومين عمليات و در حاليكه حدود سه هفته از حضورش در سوريه مي گذشت، در ماه محرم به شهادت رسيد.

وي در خصوص عقايد و اعتقادات شهيد باقري در خصوص مقوله "دفاع از حرم" عنوان كرد: به خاطر دارم كه شهيد باقري در يكي از جلسات در سوريه گفت كه "ما مدافع حرم نيستيم بلكه ما به خانم حضرت زينب (س) پناه آورديم و اين ما هستيم كه پناهنده و فدايي ايشان شده ايم".

برادر شهيد باقري افزود: يادم مي آيد وقتيكه ما بعد از عمليات ها دچار خستگي مي شديم شهيد باقري آن صحبت معروف مقام معظم رهبري را به ياد ما مي آوردند كه "اسرائيل 25 سال آينده را نخواهد ديد"، با اين صحبت شهيد باقري خستگي از تن ما رخت برمي بست؛ سپس به ما روحيه مي داد كه خودمان را براي برپايي مراسم اربعين حسيني در كربلا مهيا كنيم.

مجيد باقري در ادامه در خصوص زمان ورود شهيد باقري به حفاظت نهاد رياست جمهوري گفت: شهيد باقري ابتدا در يگان رهايي گروگان فعاليت مي كرد و سپس به شهرداري تهران آمد و بعد از شهرداري، همراه با رئيس جمهور سابق به نهاد رياست جمهوري رفت و در آنجا خدمت كرد.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا شهيد باقري در خصوص كار خود و اتفاقاتي كه درجريان آن رخ مي دهد با خانواده صحبت مي كرد يا خير پاسخ داد: ايشان هيچگاه از فعاليت هاي حفاظتي خود در ميان اعضاي خانواده و يا نزديكان خود، مطلبي را تعريف نمي كرد.

مجيد باقري در پايان با اشاره به اينكه شهيد عبدالله باقري در نهايت به آرزوي اصلي اش كه شهادت بود رسيد خاطرنشان كرد: همين موضوع است كه ما را آرام مي كند و باعث شده كه ما با جان و دل، شهادت وي را بپذيريم.

 


انتهای پیام/1404

منبع: میزان

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان