۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین باید با تولید محصولات حلال و صادرات آن، وابستگی کشور را به نفت کاهش دهیم
کد خبر: ۲۱۶۱۷۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۲۸ ساعت: ۱۰:۴۸ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان:

باید با تولید محصولات حلال و صادرات آن، وابستگی کشور را به نفت کاهش دهیم

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: باید تلاش کنیم تا با تولید کالاهایی با نشان حلال و صادرات آن، وابستگی کشور را به نفت کاهش دهیم.

 باید با تولید محصولات حلال و صادرات آن، وابستگی کشور را به نفت کاهش دهیم
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان عصر روز گذشته(سه شنبه) در دیدار کارکنان اداره استاندارد استان قزوین با تبریک هفته استاندارد اظهار کرد: خدای متعال انسان را به گونه‌ای خلق کرده که هیچ مشکلی در آفرینش او وجود ندارد و این امر مهم توجه به موضوع استاندارد در نظام دینی را نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: خداوند پس از آنکه انسان را خلق کرد، با گفتن «تبارک‌الله احسن الخالقين» این مخلوق خود را مورد تأیید قرار داد؛ همان‌گونه که محصولات استاندارد با مهر استاندارد مورد تأیید قرار می‌گیرند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: نظام هستی به حدی استاندارد خلق شده که منجمان اتفاقاتی نظیر خورشیدگرفتگی را تا صدها سال آینده پیش‌بینی می‌کنند.

امام‌جمعه قزوین بیان کرد: رسول اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) بر انجام دقیق و محکم کارها تأکید داشتند که معنای امروزی آن همان توجه به استاندارد است.

وی گفت: آن‌هایی که به استاندارد اهمیت می‌دهند، هیچ‌گاه نقص‌ها را تحمل نمی‌کنند و همواره تلاش می‌کنند تا آن‌ها را برطرف نمایند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین اضافه کرد: در دین ما احادیث و روایات فراوانی وجود دارد که بر اهمیت ارائه کالا و خدمات مرغوب به مردم تأکید شده و لازم است امروز هم با جدیت مورد توجه قرار گیرند.

امام‌جمعه قزوین اظهار کرد: در اعمال عبادی و شرعی نظیر وضو گرفتن و نماز خواندن هم اگر بخشی از کار را درست انجام نشود، عبادت اشکال پیدا می‌کند و این‌ها اهمیت توجه به استاندارد را در نظام دینی نشان می‌دهد.

عابدینی تولید کالاهای استاندارد و حلال را بسیار مهم دانست و تأکید کرد: باید تلاش کنیم تا با تولید کالاهایی با نشان حلال و صادرات آن، وابستگی کشور را به نفت کاهش دهیم.

در ابتدای این دیدار محمودرضا طاهری، مدیرکل استاندارد استان قزوین با ارائه گزارشی از عملکرد این مجموعه اظهار کرد: با حضور معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران و نماینده ولی‌فقیه در سازمان دامپزشکی کشور، دومین پروانه کاربرد نشان حلال کشور برای فرآورده مرغ بسته‌بندی شده در قزوین صادر شد.

وی گفت: نشان حلال صادر شده در قزوین، اولین نشان در استان و دومین نشان حلال در کشور پس از استان قم است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان