۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین سیاست‌های دولت باعث بیکاری جوانان ایرانی و اشتغال‌زایی خارجی‌ها شده است
کد خبر: ۲۱۶۱۶۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۲۸ ساعت: ۸:۳۱ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه آبیک:

سیاست‌های دولت باعث بیکاری جوانان ایرانی و اشتغال‌زایی خارجی‌ها شده است

امام جمعه آبیک عنوان کرد: از دولتی که مشاور رئیس‌جمهور آن می‌گوید ایرانی فقط می‌تواند آبگوشت و قرمه‌سبزی درست کند بیش از این انتظار نیست. مسئولین بدانند هرچه واردات کالاهای مصرفی بیشتر شود به همان اندازه تعطیلی کارخانه‌ها و افزایش بیکاری را به همراه خواهد شد.

 سیاست‌های دولت باعث بیکاری جوانان ایرانی و اشتغال‌زایی خارجی‌ها شده است
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ، حجت‌الاسلام سید ابوتراب موسوی امام جمعه شهر با بیان اینکه دشمنان داخلی و خارجی در فتنه ۸۸ دنبال براندازی بودند ولی بصیرت عاشورایی مردم خنثی کرد، گفت: فتنه ۸۸ قابل فراموشی نیست اگر چه عده ای می خواهند آنرا به فراموشی بسپارند.

وی متذکر شد: دشمنان نظام را تا لبه پرتگاه بردند. این همه خیانت را نمی‌شود به بی‌بصیرتی نسبت داد بلکه با غرض ورزی و خیانت انجام شد.

حجت‌الاسلام موسوی ادامه داد: در مدت ۸ ماه فتنه آتش افروزی؛ تخریب مساجد؛ پاره کردن عکس امام خمینی؛ شعارهای ضد فلسطین و مقاومت؛ روزه خواری علنی؛ حمله به مردم بی‌دفاع؛ حمله به اموال عمومی؛ حمله به عزاداران حسینی از سوی دشمنان نظام انجام شد.

این مسؤول هشدار داد: متاسفانه عده‌ای می‌خواهند کدورت زدایی کنند و فتنه را تا حد یک کدورت پایین بیاورند بعضی از فتنه گران حتی طلبکار شده‌اند.

امام جمعه آبیک اضافه کرد: اگر رافت اسلامی شامل حال آنها نمی‌شد باید به جرم خیانت به ملت محاکمه می‌شدند؛ ۹ دی روز خنثی سازی توطئه‌ها بود. هوشیاری و دشمن شناسی و ولایتمداری مردم توطئه.ها را خنثی کرد. ملت ایران بدانند توطئه‌ها تمام نشده و فتنه گران تصمیم دارند در انتخابات ۹۶ فتنه بیافرینند. 

وی مطرح کرد: سیاست‌های ضد و نقیض دولت باعث ایجاد بحران اقتصادی شده است. دولت می‌خواهد از مذاکرات هسته‌ای جو روانی ایجاد کند تا وضع اقتصادی خوب شود ولی با بد عهدی آمریکا و برداشته نشدن تحریم‌ها عملا شکست خورد.

موسوی متذکر شد: متاسفانه سیاست‌های دولت باعث بیکاری بیشتر جوانان ایراین و اشتغالزایی خارجی‌ها شده است. برای مثال سپردن آشپزی قطارها به اتریشی‌ها؛ سپردن معماری ایران آزاد راه تهران به ایتالیایی‌ها؛ تسلط فرانسوی‌ها بر صنعت خودرو.

این مسئول اضافه کرد: البته از دولتی که مشاور رئیس‌جمهور آن می‌گوید ایرانی فقط می‌تواند آبگوشت و قرمه‌سبزی درست کند بیش از این انتظار نیست. مسئولین بدانند هرچه واردات کالاهای مصرفی بیشتر شود به همان اندازه تعطیلی کارخانه‌ها و افزایش بیکاری را به همراه خواهد شد.

امام جمعه آبیک یادآور شد: رهبر بزرگ ایران امام خامنه‌ای فرمودند: آمریکا قابل اعتماد نیست ولی بعضی در باطن نمی‌خواهند بفهمند دست دوستی به طرفش دراز می‌کنند و او را دوستی دلسوز می‌دانند.

وی ادامه داد: ما بارها چه قبل انقلاب چه بعد انقلاب و در قضیه برجام بی سر انجام و دیدیم که آمریکا دشمن خون‌خوار این مملکت قابل اعتماد نیست ولی چه کنیم که عده‌ای نمی‌خواهند بفهمند با وجود بد عهدی باز دم از ارتباط می‌زنند حضرت امام(ره) فرمودند آمریکا شیطان بزرگ است از او دوری کنید.

موسوی گفت: دولت چرا در معرفی کردن و برخورد قانونی و دینی با کسانی که حقوق نجومی گرفتن تعلل و کم‌کاری می‌کند بالغ بر۴۰۰نفر هستند ولی اعلام می‌کنند ۵ الی ۴۰ نفر فقط یک معاون یکی از دستگاه‌ها۲۶۰ میلیون پاداش گرفته است این‌ها را که باید پیگیری کند .

امام جمعه آبیک تصریح کرد: خواست رهبر و همه مردم ولایت مدار این است که اشخاص شناسایی به مردم معرفی عزل و محاکمه شرعی و قانونی شوند این هم یکی از درس‌های عاشوراء است که حق مردم را نگذارند عده‌ای اشرافگرا پایمال کنند.
انتهای پیام/2002
منبع: نگاه آبیک

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان