۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین فراخوان عمومی احیا، بهسازی و نوسازی بافت‌های ناکارآمد شهری
کد خبر: ۲۱۶۱۶۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۲۷ ساعت: ۱۳:۵ ↗ لینک کوتاه

در راستای فعالیت متقاضیان در قزوین انجام گرفت؛

فراخوان عمومی احیا، بهسازی و نوسازی بافت‌های ناکارآمد شهری

در راستای فعالیت متقاضیان در قزوین فراخوان عمومی احیا، بهسازی و نوسازی بافت‌های ناکارآمد شهری اعلام شد.

فراخوان عمومی احیا، بهسازی و نوسازی بافت‌های ناکارآمد شهری
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، رافع ناصری فر رییس اداره عمران و بهسازی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین صبح امروز(سه شنبه) در جلسه این سازمان اظهار کرد: اشخاص حقیقی و حقوی غیر دولتی دارای صلاحیت که متقاضی فعالیت در عرصه‌های احیا، بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری هستند، می‌توانند با مراجعه به سایت و یا سامانه ماده 4 شرکت عمران و بهسازی شهری ایران جهت ثبت نام اقدام نمایند.
وی در ادامه گفت: با عنایت به ماده 4 قانون حمایت از احیا، بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری، وزارت راه و شهرسازی در نظر دارد قسمتی از اختیارات خود را به شرکت‌ها یا سازمان‌های دارای صلاحیت واگذار نماید.
این مسئول درباره ترکیب اعضای کمیته بررسی و ارزیابی استانی ماده 4 اظهار کرد: مدیرکل راه و شهرسازی به عنوان عضو و رییس کمیته، رییس اداره عمران و بهسازی شهری این اداره کل به عنوان عضو و دبیر و مدیرکل دفتر فنی استانداری نیز به عنوان عضو در این کمیته فعالیت دارند.
وی خاطرنشان کرد: درخواست متقاضیان واجد شرایط که توانایی فعالیت در حوزه‌های مختلف در محلات هدف بازآفرینی در سطح استان را داراست، پس از بررسی در کمیته ارزیابی شده و در صورت تایید صلاحیت پرونده آنها به شرکت عمران و بهسازی شهری ایران جهت صدور گواهی مربوطه ارسال خواهد شد.
مهندس ناصری فر افزود: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی www.udro.org.ir/new_made4 و یا درگاه سامانه ماده 4 در سایت عمران و بهسازی شهری ایران ، پس از ثبت نام، تکمیل مدارک و دریافت کد رهگیری، نسبت به پیگیری اخذ صلاحیت اقدام نمایند.
ناصری فر درباره زمان بندی ثبت نام گفت: ثبت نام در این سامانه برخلاف سال‌های گذشته دارای محدودیت زمان نبوده و متقاضیان می‌توانند در هر زمان و مقطعی که تمایل دارند به نشانی اینترنتی و یا سامانه یاد شده مراجعه نمایند.
رافع ناصری فر در پایان یادآور شد: متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به اداره عمران و بهسازی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین مراجعه نمایند.
انتهای پیام/3009


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان