۰۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۹ چهارشنبه

صبح قزوین نظارت جدی و مستمر بر مراکز درمانی ترک اعتیاد ضروری است
کد خبر: ۲۱۶۱۵۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۲۷ ساعت: ۱۱:۵۶ ↗ لینک کوتاه

فرماندار قزوین:

نظارت جدی و مستمر بر مراکز درمانی ترک اعتیاد ضروری است

فرماندار قزوین نظارت جدی و مستمر بر مراکز درمانی ترک اعتیاد را ضروری دانست و تاکید کرد و گفت: مسئولان ذی ربط از نشر داروهای ترک اعتیاد و سوءاستفاده برخی افراد فرصت طلب در این زمینه ممانعت نمایند.

نظارت جدی و مستمر بر مراکز درمانی ترک اعتیاد ضروری است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، چهارمین جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان قزوین در سال 1395 به ریاست سید علی موسوی فرماندار قزوین و با حضور اردشير صفاپور دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین عصر روز گذشته(دوشنبه) در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.  
سید علی موسوی فرمانداری قزوین در این جلسه پیشگیری را مقدم بر هر کاری در مبارزه با مواد مخدر دانست و گفت: همه مسئولان باید تلاش کنند تا از ورود افراد به ورطه اعتیاد پیشگیری شود تا نیاز نباشد هزینه های هنگفت برای مقابله و درمان صرف شود.
وی آگاهسازی جامعه را با آموزش‌های عمومی پیشگیری از مواد مخدر و فرهنگ سازی جامعه ضروری دانست و اظهار کرد: دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی باید با حساسیت لازم در این زمینه فعالیت بیشتری صرف نمایند تا ضمن جلوگیری از هرگونه فساد اجتماعی، روح و روان جامعه را از این آفت خانمانسوز دور کرد.
فرماندار قزوین با بیان اینکه برخورد و مقابله با سرشاخه‌های واقعی باندهای مافیای مواد مخدر به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار باشد، عنوان کرد: حل مشکلات و معضلات مواد مخدر باید ریشه ای پیگیری و برخورد با قاچاقچیان عمده مورد توجه ویژه قرار گیرد تا اثرات آن در میان آحاد جامعه احساس شود.
وی در ادامه نظارت جدی و مستمر بر مراکز درمانی ترک اعتیاد را ضروری دانست و تاکید کرد و گفت: مسئولان ذی ربط از نشر داروهای ترک اعتیاد و سوء استفاده برخی افراد فرصت طلب در این زمینه ممانعت نمایند.
در این جلسه اردشير صفاپور دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین نیز طی سخنانی همدلی و همراهی مدیران دستگاه‌های مختلف اداری را در رفع خطرات مواد مخدر ضروری دانست و از آنان خواست بیش از گذشته در ریشه کنی این معضل همکاری نمایند.
انتهای پیام/7006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان