۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین تعدیل ۱۲۰ نفر از کارکنان موسسه ایران/ فروش دستگاه چاپ این موسسه با یک سوم قیمت اصلی+ تصاویر
کد خبر: ۲۱۶۱۲۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۲۷ ساعت: ۸:۲۳ ↗ لینک کوتاه

از سوی مسئول بخش شهرستان‌های ایران صورت گرفت؛

تعدیل ۱۲۰ نفر از کارکنان موسسه ایران/ فروش دستگاه چاپ این موسسه با یک سوم قیمت اصلی+ تصاویر

طی روز های گذشته اطلاعیه ای از سوی مسئولین برای کارکنان بخش موسسه شهرستان های ایران صادر شده است که بر اساس آن این کارمندان باید تا پایان مهر ماه برای تسویه حساب مراجعه کنند و این موسسه از این تاریخ به بعد کار نخواهد کرد.

تعدیل ۱۲۰ نفر از کارکنان موسسه ایران/ فروش دستگاه چاپ این موسسه با یک سوم قیمت اصلی+ تصاویر
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ، موسسه دولتی روزنامه ایران امروز شاهد تجمعات گسترده ای مقابل این موسسه بود و بسیاری از کارکنان بخشی از این موسسه نسبت به تصمیم مسئولین برای آنها مبنی بر خروج آنها از این موسسه اعتراض کردند.

بر اساس این گزارش طی روزهای گذشته اطلاعیه‌ای از سوی مسئولین برای کارکنان بخش موسسه شهرستان‌های ایران صادر شده است که براساس آن این کارمندان باید تا پایان مهرماه برای تسویه حساب مراجعه کنند و این موسسه از این تاریخ به بعد کار نخواهد کرد.

گفته می‌شود این موسسه که تمامی سهام آن متعلق به موسسه ایران بوده به دلیل زیان ده بودن منحل شده است؛ لازم به ذکر است که اعضای هیئت مدیره این موسسه از مدیران ارشد ایران بودند که بعد از عدم مدیریت صحیح این موسسه وارد فاز زیادن دهی شده است.

به گفته مسئولان این موسسه این تصمیمی بوده است که وزیر مربوطه طی جلساتی که با هیئت مدیره روزنامه ایران داشته گرفته شده است.

این در حالی است که چندی پیش دستگاه چاپ روزنامه ایران که در کیلومتر 17 جاده مخصوص مستقر بود، به بهانه زیان ده بودن به فروش رسید و 20 نفر از کارکنان آن بخش نیز اخراج شدند که تا کنون تسویه حساب آنها نیز صورت نگرفته است.

این دستگاه که در دولت قبل برای آن هشت میلیارد پول پرداخت شده بود، توسط مسئولان روزنامه ایران با قیمت سه و نیم میلیارد به چاپخانه چاپ و نشر کتاب‌های درسی فروخته شده است.

اکثر پرسنلی که در موسسه شهرستان‌های ایران مشغول بودند قراردادهایشان لغو و تنها از پرسنل رسمی خواسته شده است که برای ادامه همکاری به بخش توزیع مراجعه کنند.

این تعدیل نیرو در حالی انجام می‌گیرد که در دوران انتخابات این بخش بیشترین حجم کاری را داشته و ویژه نامه‌های این موسسه بر عهده این بخش است.

با این تعدیل نیرو حدود 120 نفر از کار بیکار شده و تنها 8 نفر آنها به بخش‌های دیگر منتقل شده اند. این در حالی است که افراد دیگری به صورت کاملا سلیقه ای در بخش‌های دیگر استخدام و مشغول به کار شده اند.

این اتفاق در حالی می‌افتد که موسسه دولتی ایران بودجه خود را از دولت دریافت کرده و طی نمایشگاه‌های مطبوعات که در گذشته برگزار می‌شده است بریز و بپاش‌های زیادی را برای دکور و بنرهای تبلیغی داشته است.
انتهای پیام/2002

منبع: راه دانا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان