۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین تشکیل کنسرسیوم قوی در حوزه صادرات قزوین ضروری است
کد خبر: ۲۱۶۱۲۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۲۶ ساعت: ۱۲:۷ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

تشکیل کنسرسیوم قوی در حوزه صادرات قزوین ضروری است

استاندار قزوین عنوان کرد: در حوزه صادرات استان قزوین باید یک کنسرسیوم قوی تشکیل دهیم تا استعدادهای صادراتی این استان را در حوزه‌های مختلف اعم از کشاورزی، صنعت و خدمات شناسایی کرده و مدیریت کنیم.

تشکیل  کنسرسیوم قوی در حوزه صادرات قزوین ضروری است
به گزارش سرویس اقتصادی صبح قزوین ، فریدون همتی استاندار قزوین در جلسه کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان، اظهار داشت: صادرات کالای تولیدی در استان قزوین یکی از مهم‌ترین موضوعات سازمان صنعت، معدن و تجارت در این استان است.
وی با تأکید بر لزوم برگزاری جلسات منظم هفتگی در حوزه صادرات استان قزوین افزود: با توجه به اهمیت بحث صادرات نیاز است که جلسات منظم در حوزه صادرات کالا از این استان برگزار شود تا با رفع مشکلات این حوزه تمام کالاها و محصولات تولیدی در استان قزوین از گمرک این استان صادر شود.
این مسئول با اشاره به موفقیت استان قزوین در حفظ واحدهای صنعتی فعال گفت: این استان در حفظ و فعال نگه‌داشتن واحدهای صنعتی خود عملکرد موفقی داشته که در شرایط فعلی این کار هنر بزرگی است.
وی اضافه کرد: از سایر دستگاه‌های اجرایی استان قزوین که با حوزه صادرات ارتباط دارند هم انتظار می‌رود در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند تا با برنامه‌ریزی مناسب بتوانیم رغبت و انگیزه لازم را برای افزایش صادرات کالا از این استان در صادرکنندگان ایجاد کنیم.
همتی ادامه داد: همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی مرتبط با حوزه صادرات موجب می‌شود بتوانیم در افزایش صادرات از استان قزوین گام‌های مؤثری برداریم.
وی عنوان کرد: در حوزه صادرات استان قزوین باید یک کنسرسیوم قوی تشکیل دهیم تا استعدادهای صادراتی این استان را در حوزه‌های مختلف اعم از کشاورزی، صنعت و خدمات شناسایی کرده و مدیریت کنیم.
استاندار قزوین با بیان اینکه سازمان همیاری‌های استان قزوین می‌تواند در حوزه صادرات وارد شود، تصریح کرد: با ورود سازمان همیاری‌های این استان به حوزه صادرات استان قزوین می‌توان شاهد پیشرفت‌های قابل توجهی در این حوزه بود.
وی گفت: منابع و تسهیلات لازم را هم برای سازمان همیاری‌های استان قزوین فراهم می‌کنیم تا بتواند به برنامه‌هایی که در این زمینه دارد، جامه عمل بپوشاند.
این مسئول با اشاره به موفقیت استان قزوین در حفظ واحدهای صنعتی فعال بیان کرد: این استان در حفظ و فعال نگه‌داشتن واحدهای صنعتی خود عملکرد موفقی داشته که در شرایط فعلی این کار هنر بزرگی است.
استاندار قزوین خاطرنشان کرد: قطع‌ به یقین اگر وقت بیشتری برای حوزه صادرات اختصاص دهیم به موفقیت‌های بیشتری در این زمینه دست پیدا می‌کنیم.
همتی با اشاره به نقش خبرنگاران در اطلاع‌رسانی دقیق و صحیح اخبار یادآور شد: خبرنگاران با انجام درست رسالت بزرگی که برعهده دارند می‌توانند نشاط و امید را در بین مردم جامعه افزایش دهند بنابراین از اصحاب رسانه استان قزوین انتظار می‌رود با اطلاع‌رسانی صحیح اخبار مسئولان این استان در انجام رسالتی که برعهده دارند، یاری کنند.
انتهای پیام/3008

منبع: سایت استانداری قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان