۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین توجه به حوزه آموزش و پرورش در برنامه ششم توسعه ضعیف است
کد خبر: ۲۱۶۱۱۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۲۶ ساعت: ۱۱:۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین:

توجه به حوزه آموزش و پرورش در برنامه ششم توسعه ضعیف است

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: در برنامه ششم توسعه خیلی به مسائل آموزش و پرورش پرداخته نشده درحالیکه اساس و جوهره‌ برنامه ششم توسعه باید توجه به برنامه‌های آموزش وپرورش باشد.

توجه به حوزه آموزش و پرورش در برنامه ششم توسعه ضعیف است
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین پیش از ظهر امروز(دوشنبه) در جلسه توجیهی ارزیابی عملکرد کارکنان آموزش و پرورش استان که در سالن جلسات این اداره‌کل برگزار شد، اظهار کرد: باید حوزه ارزیابی عملکرد استان با حساسیت ویژه‌ای موضوعات را رصد کند تا رضایت‌مندی مخاطبان و مراجعین بیشتر حاصل شود.
وی افزود: هر سال در استان قزوین چند کلید واژه به عنوان شاه بیت فعالیت‌های آموزش و پرورش استان استفاده می‌شود، برنامه‌ریزی شعار استراتژیک ما در کنار ارتقاء مستمر کیفیت است، اولین نگاه استان برنامه‌ریزی و در کنار آن مشارکت است که منجر به کیفیت می‌شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: در کنار این دو، نظارت و مراقبت هست که بسیار مهم است و در نهایت نشاط علمی و معنوی که خروجی مشخص باشد، همه شاخص‌های آموزش و پرورش را باید برای تربیت دانش‌آموزان طراحی نمود.
قاسمی اضافه کرد: باید مدیریت عملکرد مطلوب و ارزیابی درستی داشته تا به شایستگی و بهینه مدیریت کنیم و هدف‌گذاری درستی داشته باشیم، ابلاغ نظام جامع برنامه ریزی کمک شایانی به اجرایی شدن برنامه‌های آموزش و پرورش نموده و ارزیابی دقیق برنامه‌ها نیازمند تفکر جمعی و استراتژیک است.
وی تصریح کرد: اعتماد درونی سیستم و مجموعه را باید با خود همراه کرد، اعتماد مجموعه، به عنوان یک سرمایه است، اگر مدیریت عملکرد خوب باشد سلامت اداری حفظ خواهد شد و از فساد جلوگیری می‌شود، پاسخگو بودن به مردم نیز همان رفتار سازمانی است که از مهمترین موضوعات به شمار می‌آید.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در پایان بیان کرد: در برنامه ششم توسعه خیلی به مسائل آموزش و پرورش پرداخته نشده است، برنامه ششم توسعه اساس و جوهره‌اش باید توجه به برنامه‌های آموزش وپرورش باشد.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان