۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین همایش پیاده روی ویژه معلمان تربیت بدنی در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۲۱۶۱۰۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۲۶ ساعت: ۱۰:۲۳ ↗ لینک کوتاه

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان :

همایش پیاده روی ویژه معلمان تربیت بدنی در قزوین برگزار می‌شود

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان قزوین گفت: به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، دومین همایش پیاده روی ویژه معلمان تربیت بدنی در قزوین برگزار می‌شود.

همایش پیاده روی ویژه معلمان تربیت بدنی در قزوین برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، عین اله صادقی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین صبح امروز(دوشنبه) در جلسه این اداره کل با اشاره به فرا رسیدن هفته تربیت بدنی اظهار کرد: هفته تربیت بدنی و ورزش همه ساله از ۲۶ مهر تا دوم آبان به منظور آشنایی جامعه با اهمیت و اثرات کاربرد ورزش در زندگی فردی و اجتماعی برگزار می‌شود.

وی افزود: توسعه و ترویج ورزش در خانه و خانواده و هدایت و ارشاد جامعه به ورزش کردن از ضروریات برای داشتن جامعه‌ای سالم و پویا است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: ورزش در سلامت روان نیز مؤثر است، موارد افسردگی و اضطراب در اثر فعالیت ورزشی بهبود می‌یابد، ورزش به عنوان یک فرآیند حمایتی در درمان بیماری روانی و نیز تقویت حس رقابت سالم و اعتماد به نفس نقش بسزایی دارد.

صادقی تصریح کرد: ورزش‌های سبک مانند پیاده‌روی، باعث مصرف انرژی شده و سهم بسیار مهمی در کنترل وزن و کاهش چربی در بدن دارد، همچنین در تقویت کارکردهای ایمنی بدن نیز موثر می‌باشد.

وی اضافه کرد: درس تربیت بدنی و ورزش دانش‌آموزی در مدارس استان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، اجرای حیات پویا و نیز برگزاری المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای از جمله برنامه‌های این حوزه است.

معاون تربیت بدنی و سلامت قزوین در ادامه گفت: به مناسبت هفته تربیت بدنی، دومین همایش پیاده‌روی ویژه معلمان تربیت بدنی مدارس به همراه خانواده های آنها با حضور مسئولین در روز پنج شنبه 29 مهر ماه برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ این همایش از ساعت 8:30 صبح از مقابل درب تالار شهر آغاز و در تپه نورالشهداء در بوستان فدک (باراجین) به پایان خواهد رسید.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان