۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین دستور وزارت ورزش به فدراسیون‌ها برای انتقال حساب‌ها به چند بانک خاص
کد خبر: ۲۱۶۰۹۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۲۶ ساعت: ۱۰:۴ ↗ لینک کوتاه

ورود دستگاه‌های دولتی به تخلفات؛

دستور وزارت ورزش به فدراسیون‌ها برای انتقال حساب‌ها به چند بانک خاص

وزارت ورزش و جوانان از فدراسیون‌ها درخواست کرده تا حساب‌های خزانه‌داری را به بانک‌های خصوصی که مدنظر آنهاست انتقال دهند.

دستور وزارت ورزش به فدراسیون‌ها برای انتقال حساب‌ها به چند بانک خاص
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، وزارت ورزش و جوانان در پیامی از فدراسیون‌های ورزشی درخواست کرده تاحساب‌های خود را از بانک ملی به 3 حساب بانک شهر شعبه پاسداران، اقتصاد مهر و بانک دی شعبه باغ فردوس منتقل کنند.

جالب اینجاست طبق مصوبه دولت در سال 89 که به کمیته ملی المپیک، روسای فدراسیون‌ها و مدیران کل تربیت‌بدنی استان‌ها ارسال شده آنها اجازه بازکردن حساب در بانک‌های خصوصی را ندارند. (این نامه در اختیار خبرگزاری فارس موجود است) نکته مهم دیگر اینکه وزارت ورزش بودجه جدیدی را روز شنبه و یکشنبه به فدراسیون‌های ورزشی واریز کرده و فدراسیون‌هایی که هنوز حساب خود را منتقل نکرده‌اند بودجه نگرفته‌اند.

دبیر یکی از فدراسیون‌های ورزشی در این باره گفت: بودجه ما را هنوز نریخته‌اند. معاون مالی وزارت ورزش دستور داده‌اند تا در بانک شهر حساب باز کنیم، اما هنوز این کار را نکرده‌ایم تا کتباً ابلاغیه را بگیریم. در سال 89 تصویب کرده بودند که فدراسیون‌ها در بانک ملی حساب داشته باشند، اما الان از ما خواسته‌اند در بانک شهر حساب باز کنیم.

وزارت ورزش فدراسیون‌ها را به 3 قسمت تقسیم کرده و از هر 15 فدراسیون خواسته تا در بانک‌هایی که وزارت اعلام کرده حساب باز کنند.

بعد از این اتفاقات دستگاه‌های نظارتی به موضوع ورود کرده چرا که عملی خلاف قانون صورت گرفته است.



انتهای پیام/1404

منبع: مشرق

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان