۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین امروز؛ آخرین مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش
کد خبر: ۲۱۶۰۹۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۲۵ ساعت: ۱۶:۴۹ ↗ لینک کوتاه

دکتر توکلی خبرداد:

امروز؛ آخرین مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام تعداد ۱۷۷ هزار و ۳۴۲ نفر در آزمون استخدام آموزش و پروش خبر داد و گفت: داوطلبان تا ساعت ۲۴ امروز یکشنبه ۲۵ مهر ماه فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.

امروز؛ آخرین مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ،دکترحسین توکلی  با اعلام این مطلب اظهار کرد: ثبت‌نام در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش که از روز یکشنبه 18 مهرماه آغاز شده بود ساعت 24 امروز یکشنبه 25 مهرماه به پایان می‌رسد و این مهلت مجدد تمدید نخواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: براساس تصمیمات اتخاذ شده، اصلاحاتی در دفترچه راهنمای ثبت‌نام برای شرکت در آزمون استخدامی سال 95 وزارت آموزش و پرورش صورت گرفته و داوطلبان برای شرکت در این آزمون حتماً موارد اصلاحی مندرج در دفترچه را که روز شنبه 24 مهرماه روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفت، مطالعه کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان با اشاره به پذیرفته شدن 10 هزار نفر در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: این آزمون همزمان با آزمون استخدامی 12 دستگاه اجرایی و 68 دانشگاه علوم پزشکی کشور روز جمعه 21 آبان‌ماه جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/1404

منبع: ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان