۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین مصوبات سفر دولت پیش‌تر توسط نمایندگان تصویب شده بود/ سفر روحانی هیچ دستاورد جدیدی برای قزوین نداشت
کد خبر: ۲۱۶۰۸۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۲۵ ساعت: ۱۴:۲۰ ↗ لینک کوتاه

نماینده سابق مردم قزوین در مجلس:

مصوبات سفر دولت پیش‌تر توسط نمایندگان تصویب شده بود/ سفر روحانی هیچ دستاورد جدیدی برای قزوین نداشت

نماینده سابق مردم قزوین در مجلس با بیان اینکه مصوبات سفر دولت به قزوین پیش‌تر توسط نمایندگان تصویب شده بود، عنوان کرد: سفر روحانی به قزوین هیچ دستاورد جدیدی نداشته است، فریب این حرف‌های دولتمردان را نخورید.

مصوبات سفر دولت پیش‌تر توسط نمایندگان تصویب شده بود/ سفر روحانی هیچ دستاورد جدیدی برای قزوین نداشت
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، حجت الاسلام سید مرتضی حسینی مشاور فرمانده سپاه پاسداران شب گذشته(شنبه) در حسینیه مرحوم آیت الله شالی بیان کرد: این جمله که می‌گوییم ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند، یعنی باید هوشیار باشیم و در همه حوزه‌ها بصیرت داشته باشیم.
وی در ادامه افزود: مردم کوفه احساسی عمل کردند و در یک زمانی از امام حسین(ع) برای حکومت دعوت کردند؛ اما با قیام ایشان پشت امام خود را خالی کردند و برای مشتی گندم و جو اسلام را رها کردند.
نماینده سابق مجلس با بیان اینکه مسئولان باید مراقب باشند دین خود را به دنیای خود نفروشند، اذعان کرد: دنیاطلبان برای حفظ میز قدرت و ریاست خود با حقارت دست به هر عمل نامشروعی می‌زنند.
وی با بیان اینکه جنگ روانی یکی از عوامل تحریف مردم کوفه بود، تصریح کرد: ابن زیاد با ترساندن مردم از حضور سپاه شام در کوفه پشت مسلم بن عقیل را خالی کرد؛ عده‌ای امروز شبیه مردم کوفه شده‌اند و دست خدا و حمایت ائمه و شهدا را در جامعه نمی‌بینند.

این کارشناس سیاسی اضافه کرد: امروز برخی‌ها از قدرت پوشالی آمریکا می‌ترسند در صورتی که رهبری با بینش و آگاهی خود بسیاری از مسائل را می‌بیند و تذکر می‌دهند.
وی با بیان اینکه اهل حق کوفه به موقع در صحنه حاضر نبودند، عنوان کرد: این افراد حقانیت امام حسین(ع) را می‌شناختند اما رفاه طلبی، آسایش طلبی و غفلت زمینه‌ای شد تا در داستان کربلا کوتاهی کنند.
حسینی بیان کرد: عوام جامعه همیشه تابع خواص و دنباله رو آنها هستند، خواص افرادی هستند که بصیرت دارند و مسائل را به خوبی تحلیل می‌کنند و این خواص فقط افراد مسئولیت دار در جامعه نیستند بلکه گاهی مردم عادی از یک نماینده مجلس بهتر درک می‌کنند.
وی با اشاره به فتنه سال 88 ابراز کرد: برخی خواص در این دوران با اینکه اعتقاد به حقانیت نظام و رهبری داشتند اما سکوت کردند و نزدیک بود استکبارجهانی نظام را سرنگون کند.
نماینده مردم قزوین در مجلس نهم در ادامه با اشاره به سفر هیأت دولت به قزوین گفت: این سفر هیچ دستاوردی برای استان قزوین نداشته است زیرا این مصوبات از گذشته پیگیری و انجام شده بود.

وی افزود: مصوبه آب سد طالقان قبلا در حضور رییس مجلس گرفته شده بود و کارهای اجرایی انتقال آب شرب این سد به قزوین اوایل امسال هم شروع شده است؛ اما مسئولان دولتی در این سفر گفتند که آقای روحانی آب سد طالقان را برای قزوین آورده است.
این کارشناس سیاسی ادامه داد: دو خطه کردن راه آهن تهران – قزوین- زنجان در احمدی نژاد مصوب شده بود و مصوبه خط راه آهن قزوین- بویین زهرا –قم هم ما در حضور رییس مجلس گرفتیم که متاسفانه در این سفر تصویب نشد.
وی گفت: همچنین درباره آب روستایی در مجلس گذشته 500 میلیون دلار از صندوق ملی برداشت کردیم که دولت آب روستایی را حل کند؛ بنابراین این جزو مصوبات مجلس بوده نه دولت.
حسینی در ادامه با انتقاد از هزینه آموزش و پرورش برای استقبال از سفر دولت به قزوین عنوان کرد: این سفر هزینه سنگینی برای استان قزوین داشته است و تشریفاف آن خیلی زیاد بود.
وی در پایان گفت: سفر روحانی به قزوین هیچ دستاورد جدیدی نداشته است، فریب این حرف‌های دولتمردان را نخورید.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان