۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ۳۵ تاکسیران از خطوط تاکسیرانی تحت نظارت سازمان خارج شدند
کد خبر: ۲۱۶۰۷۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۲۵ ساعت: ۱۲:۴۴ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل تاکسیرانی قزوین:

۳۵ تاکسیران از خطوط تاکسیرانی تحت نظارت سازمان خارج شدند

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: ۳۵ تاکسیران در شهریورماه سال جاری از خطوط تاکسیرانی تحت نظارت سازمان خارج شدند.

۳۵ تاکسیران از خطوط تاکسیرانی تحت نظارت سازمان خارج شدند
به گزارش  سرویس اجتماعی صبح قزوین ، عبدالعلی دربندی‌زاده مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین اظهار کرد: با توجه به اهمیت خدمت رسانی به شهروندان، واحد بازرسی سازمان به صورت مستمر بر نحوه عملکرد تاکسیرانان فعال در خطوط تاکسیرانی و تاکسیرانان گردشی نظارت دارد.
وی عنوان کرد: با نظارت بر نحوه عملکرد تاکسیرانان، فعال یا غیرفعال بودن آنان مشخص شده و در صورتی که غیرفعال بودن تاکسیران در خطوط ویژه تاکسیرانی که انجام وظیفه می‌کند، محرز شود، نسبت به خروج وی از آن خط اقدام می‌شود.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین با اشاره به مهمترین عواملی که موجب خروج تاکسیرانان از خطوط تاکسیرانی می‌شود، تصریح کرد: غیبت زیاد، غیرفعال بودن، فعالیت در خارج از مسیر تعیین شده و اخذ کرایه اضافه، از مهمترین عواملی است که موجب خروج تاکسیرانان از خطوط تاکسیرانی می‌شود
دربندی زاده خاطرنشان کرد: این دقت نظر در عملکرد تاکسیرانان به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و جلب رضایت آنان است.
وی یادآور شد: تاکسیرانان فعال در خطوط تاکسیرانی در صورتی که هر یک از تخلفات فوق را مرتکب شوند، به هیئت انضباطی معرفی شده و با رأی صادره از سوی هیئت انضباطی، از خطوط تاکسیرانی خارج می‌شوند.
پایان پیام/3008





منبع: روابط عمومی تاکسیرانی

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان