۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین سرشماری اینترنتی تمدید شد
کد خبر: ۲۱۶۰۴۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۲۴ ساعت: ۱۰:۲۴ ↗ لینک کوتاه

تا پایان روز سه شنبه

سرشماری اینترنتی تمدید شد

رئیس مرکز آمار ایران از تمدید سرشماری اینترنتی تا پایان روز سه شنبه خبر داد و گفت: رکورد مشارکت خانوارها در سرشماری اینترنتی با ثبت نام ۶۰ هزار خانوار در هر ساعت شکسته شد.

سرشماری اینترنتی تمدید شد
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، رئیس مرکز آمار ایران از تمدید سرشماری اینترنتی تا پایان روز سه شنبه خبر داد و گفت: رکورد مشارکت خانوارها در سرشماری اینترنتی با ثبت نام ۶۰ هزار خانوار در هر ساعت شکسته شد.
 امیدعلی پارسا در گفتگوی تلویزیونی افزود: میزان مشارکت مردم در سرشماری اینترنتی نسبت به روزهای گذشته بسیار چشمگیر بوده و ما با هدف کاهش ترافیک اقدام به تمدید مهلت سرشماری اینترنتی به مدت سه روز تا پایان روز سه شنبه (27 مهر) کردیم.

وی گفت: از ابتدای آغاز سرشماری اینترنتی تا امروز 15 میلیون و 115 هزار نفر معادل 4 میلیون و 472 هزار خانوار اطلاعات خود را به صورت اینترنتی ثبت کردند.

رئیس مرکز آمار ایران افزود: این میزان افراد و خانوارهای ثبت نام شده معادل 19 درصد کل جمعیت و 17 و نیم درصد کل خانوارهاست.

پارسا گفت: سرشماری حضوری هم از 28 مهر آغاز می شود و تا 28 آبان در سراسر کشور ادامه خواهد داشت.

رئیس مرکز آمار ایران از مشارکت مردمی در سرشماری به عنوان یک تکلیف ملی و میهنی یاد کرد و افزود: از همه هموطنان درخواست می شود از فرصت ایجاد شده برای سرشماری اینترنتی استفاده کنند تا آمار کشور را در تراز سرشماری اینترنتی در دنیا بالا ببرند.




انتهای پیام/1404

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان