۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین عملکرد دولتمردان در حوزه اقتصادی شایسته مردم ایران نیست/ دولت اقدام گره‌گشا برای حل معضل بیکاری انجام دهد
کد خبر: ۲۱۶۰۳۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۲۳ ساعت: ۱۶:۳۲ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه شال:

عملکرد دولتمردان در حوزه اقتصادی شایسته مردم ایران نیست/ دولت اقدام گره‌گشا برای حل معضل بیکاری انجام دهد

امام جمعه شهر شال عنوان کرد: تا به امروز اقدام محسوسی که بتواند گرهی از مشکل اشتغال مردم باز کند از سوی دولت دیده نشده است؛ البته این انتقاد به معنای انجام نشدن هیچ اقدامی از سوی دولت نیست بلکه انجام یک اقدام گره گشا برای حل معضل بیکاری است.

عملکرد دولتمردان در حوزه اقتصادی شایسته مردم ایران نیست/ دولت اقدام گره‌گشا برای حل معضل بیکاری انجام دهد
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، حجت الاسلام سید هاشم موسوی شالی امام جمعه شهر شال در خطبه‌های سیاسی عبادی امروز نمازجمعه شهر شال اظهار کرد: حل مشکلات اقتصادی امروز جامعه نیازمند عزم جدی دولت و حمایت و همراهی مردم است.
وی در ادامه افزود: عموم مردم در حوزه تولید با حمایت از کالاهای داخلی و کنار گذاشتن مصرف کالای خارجی می‌توانند کمک دولت باشند؛ البته با این اقدام عملی مردم زمینه برای حمایت از کارگران صنایع تولیدی کشور فراهم می‌شود.
این خطیب نمازجمعه با بیان اینکه سیاست گذاری در حوزه اقتصاد از وظایف دولت است، بیان کرد: عملکرد امروز دولتمردان شایسته مردم شیعه ایران اسلامی نیست، متاسفانه دولت مسائل اصلی را کنار گذاشته و توجه به حواشی اصل عملکرد قرار گرفته است.
وی عنوان کرد: یکی از مهمترین معضلات امروز کشور موضوع بیکاری است و طبق آماری که از سوی خود مسئولان بیان می‌شود نشان دهنده عملکرد ضعیف دولت در حوزه اشتغال‌زایی است.
شالی ادامه داد: واردات بی رویه کالاهای خارجی، تنظیم قراردادهایی که حوزه تولید را به شرکت‌های خارجی می‌سپارند و ضعف صادرات در مقابل واردات در کشور از عواملی است که به معضلات اقتصادی دامن زده است.
وی با اشاره به مشکلات تولیدکنندگان کشمش در استان اذعان کرد: هم اکنون به جای رونق تولید کشمش در قزوین و صادرات آن به دیگر استان‌ها و کشورهای خارجی بسیاری از مردم در این حوزه ضرر می‌کنند.
امام جمعه شهر شال تصرحی کرد: متاسفانه قول‌های دولت در حوزه اقتصادی در حد یک شعار باقی مانده است و یک اقدام محسوس و ملموس برای مردم دیده نمی‌شود و ملت ایران اقدام عملی در حوزه اقتصادی را احساس نمی‌کنند.
وی بیان کرد: تا به امروز اقدام محسوسی که بتواند گرهی از مشکل اشتغال مردم باز کند از سوی دولت دیده نشده است؛ البته این انتقاد به معنای انجام نشدن هیچ اقدامی از سوی دولت نیست بلکه انجام یک اقدام گره گشا برای حل معضل بیکاری است.
این خطیب نمازجمعه ابراز کرد: مردم ایران اسلامی در ادامه پاسداری از خون شهدا در مسیر مشکلات اقتصادی استقامت می‌کنند و باید قدردان این مردم بود که در بحرانی ترین شرایط پشت نظام را خالی نمی‌کنند و باید از ملت ایران به دلیل صبر آنها در وضعیت مشکلات اقتصادی تشکر کرد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان