۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین استاندار قزوین درگذشت مادر شهید سرلشکر خلبان ایرج عیوضی را تسلیت گفت
کد خبر: ۲۱۶۰۱۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۲۲ ساعت: ۱۴:۲۱ ↗ لینک کوتاه

با صدور پیامی؛

استاندار قزوین درگذشت مادر شهید سرلشکر خلبان ایرج عیوضی را تسلیت گفت

استاندار قزوین با صدور پیامی درگذشت مادر شهید سرلشکر خلبان ایرج عیوضی را تسلیت گفت.

استاندار قزوین درگذشت مادر شهید سرلشکر خلبان ایرج عیوضی را تسلیت گفت
به گزارش سرویس فرهنگ و هنر  صبح قزوین  به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، فریدون همتی استاندار قزوین با صدور پیامی درگذشت مادر شهید سرلشکر خلبان ایرج عیوضی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: خبر درگذشت بانو مرحومه زلیخا ملکی مادر مؤمنه و گرانقدر خلبان شهید سرلشکر ایرج عیوضی موجب تألم و تأثر شدید شد.

در این پیام عنوان شده است: نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون چنین مادران فداکار و دلسوخته‌ای است که با تربیت چنین فرزندان رشید و پاکباخته‌ای پاسدار عزت و سربلندی میهن عزیز ایران اسلامی شدند.

در این پیام مطرح شده است: آن مادر فداکار و مؤمنه پس از عمری دوری و رنج فراق سرانجام با فرزند شهیدش هم‌پرواز شد و به سوی معبود ابدی شتافت.

در این پیام بیان شده است: اینجانب مصیبت وارده را به مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مدظله‌العالی)، خانواده‌های ایثارگر و رزمندگان دفاع مقدس، مردم شریف و ولایتمدار استان قزوین به ویژه اهالی روستای ناصرآباد شهرستان آبیک، اقوام و آشنایان آن مرحومه به ویژه بیوت مکرم خانواده‌های عیوضی و ملکی تسلیت و تعزیت عرض کرده و از خداوند متعال برای آن بانوی مؤمنه و با فضیلت طلب اجر و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می‌کنم.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان