۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین دولتمردان به این امیدند که مردم حقوق‌های نجومی را فراموش کنند
کد خبر: ۲۱۶۰۱۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۲۲ ساعت: ۱۳:۱۴ ↗ لینک کوتاه

دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشگاه امام‌خمینی(ره):

دولتمردان به این امیدند که مردم حقوق‌های نجومی را فراموش کنند

دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امام خمینی(ره)با بیان اینکه قوه قضائیه بعد از گذشت چند ماه از فساد اقتصادی مدیران، یکی از آنها را هم مجازات نکرده است، گفت: دولتمردان به این امیدند که مردم حقوق‌های نجومی را فراموش کنند.

دولتمردان به این امیدند که مردم حقوق‌های نجومی را فراموش کنند
به گزارش سرویس دانشگاه صبح قزوین ، بختیاری دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان قزوین درباره عدم برخورد دولتمردان با مدیران نجومی بگیر در کشور گفت: اکنون مدتی است که از دوران اختلاس کنندگان به دوران نجومی‌ها رفته ایم، نجومی‌هایی که این حقوق‌های کلان را حق مسلم خود می‌دانند و روزهای اولی که این مطالب بیان شد به طور جد پای این قضیه ایستادند و بیان کردند، هرگونه اقدامی علیه آنها شود شکایت خواهند کرد.

وی افزود: عده‌ای از تریبون مجلس به جای شفاف سازی و برات از نجومی گیرها، این حقوق را حق مسلم خود می‌دانستد؛ کم کاری دولت در روزهای اول و تاکید بر این که این نجومی بگیرها تعداد معدودی هستند و سریعا با آنها برخورد خواهد شد؛ اما متاسفانه این افراد همچون قارچ‌های سمی یکی پس از دیگری در ادارات دولتی اشکار شدند که چگونه در این اوضاع اقتصادی از بیت المال برای خودشان کیسه دوختند.

دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان قزوین گفت: متاسفانه این امر در جامعه ما عادی شد و به جایی رسید که جهانگیری، معاون رئیس جمهور گفت که این نجومی بگیرها خلافی نکرده اند که بخواهیم با آنها برخورد صورت گیرد.

بختیاری ادامه داد: این در حالی است که روزهای اولی که اولین نجومی گیرها فسادشان آشکار شد رئیس جمهور گفت که سریعا برخورد می‌شود و این استثناها از دامن دولت پاک خواهد شد؛ ولی متاسفانه می‌بینیم که امروز آمار این افراد به ۴۰۰ مدیر نجومی گیر رسیده و بسیاری از اورگان‌ها فیش‌های نجومی خود را علنی نمی‌کنند.

وی اضافه کرد: هم اکنون دولت امید به این موضوع بسته که شاید هنوز فسادی اتفاق نیفتاده و شاید هم امید به این دارد که مردم فراموش کرده اند.

این فعال دانشجویی بیان کرد: البته گلایه اصلی از قوه قضایه است، که هنوز بعد از گذشت چند ماه از قضیه فساد اقتصادی مدیران عملکرد مشخصی از آنها دیده نمی‌شود و حتی یکی از این مدیران را هم مجازات نکرده؛ البته شاید آنها هم عین مسئولان دولت هنوز در تردیدند که این پول حق آنها بوده یا نه؟

دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان قزوین گفت: قضیه بعدی این است که بعد از افشای اسامی مدیران نجومی شاهد رونمایی دولت از برخی ذخایر نظام بودیم که دولت سال‌ها بر روی اسامی این افراد استفاده می‌کرد.

وی گفت: البته این افراد هم به ضمن خود حق خود را از سفره انقلابی که کوخ نشینان علیه کاخ نشینان انجام داده اند، می‌برند؛ البته اگر قوه قضائیه با رفتارهای ملایمت آمیز خود و با روی شرمسار به سوی آنها رود قطعا نمی‌تواند حقوق مردم را بستاند و پولها را به بیت المال برگرداند.
انتهای پیام/7006

منبع: کیوسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان