۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین برخورد قاطع با توزیع‌کنندگان البسه نامتعارف/ مغازه‌های متخلف پلمپ می‌شوند
کد خبر: ۲۱۶۰۱۲ نویسنده: سرهنگ محمدی تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۲۲ ساعت: ۱۱:۴۰ ↗ لینک کوتاه

رئیس پلیس امنیت عمومی انتظامی قزوین تصریح کرد

برخورد قاطع با توزیع‌کنندگان البسه نامتعارف/ مغازه‌های متخلف پلمپ می‌شوند

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی قزوین عنوان کرد: با توزیع کنندگان البسه نامتعارف به شدت برخورد شده و در صورت مشاهده فروش و توزیع این البسه نامناسب مغازه آنها پلمپ می‌شود.

برخورد قاطع با توزیع‌کنندگان البسه نامتعارف/ مغازه‌های متخلف پلمپ می‌شوند
سرهنگ ایرج محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به پوشش‌های نامتعارف در جامعه اظهار کرد: پلیس امنیت اجتماعی با موضوع بدحجابی و بدپوششی در جامعه برخورد قانونی می‌کند و دادستان نیز طی مکاتبه‌ای به این امر تاکید داشته است.
وی گفت: بخشی از مانتو‌های جلو باز با نوشته‌هایی که مفاهیم مناسبی ندارند، قاچاقی تولید می‌شوند و نیروی انتظامی با برخی از صنوف برخورد قانونی کرده و تعدادی از مغازه‌ها پلمپ شده‌اند.
رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به جمع آوری این مانتو‌ها ابراز کرد: این نوع مانتو‌ها بیشتر از تهران وارد استان قزوین می‌شوند و نیروی انتظامی با توزیع کنندگان برخورد کرده و همچنین گشت ارشاد در این زمینه فعال شده است.
وی با بیان اینکه این نوع پوشش به دلیل ناگاهی افراد است، اذعان کرد: استان قزوین به دلیل همجواری و مراودت با استان‌هایی مانند تهران، شمال و البرز شاهد تقلید از نوع پوشش این استان‌هاست.

گشت ارشاد با افرادی که این مانتو‌ها را بپوشند برخورد جدی خواهد کرد

محمدی با بیان اینکه هم اکنون گشت ارشاد با افرادی که این مانتو‌ها را بپوشند برخورد جدی خواهد کرد، عنوان کرد: مغازه‌ای که از این نوع مانتو‌ها به فروش برساند، پلمپ خواهد شد.
وی در ادامه تشریح کرد: نیروی انتظامی در دو حوزه، برخورد با توزیع کنندگان توسط اداره اماکن و با مصرف کنندگان توسط نیروهای گشت امنیت اخلاقی برخورد می‌کند، همچنین کارشناس‌های پلیس امنیتی اخلاقی با مراجعه به مدارس خانواده‌ها را آگاه می‌کنند.
این مسئول ابراز کرد: اتاق اصناف و اتحادیه‌ها در موضوع رعایت قوانین اتحادیه از جمله داشتن پروانه کسب ورود و نظارت دارند، مقررات انتظامی که بخش اعظم از تخلفات در این حوزه توسط پلیس اماکن کنترل می‌شود.
این کارشناس انتظامی تصریح کرد: با توزیع کنندگان البسه نامتعارف به شدت برخورد قانونی شده و در صورت مشاهده فروش و توزیع این البسه نامناسب مغازه آنها پلمپ می‌شود.
وی اضافه کرد: نیروی انتظامی و گشت‌های کنترل در ساعت صبح و بعدازظهر به صورت رسته‌ای نظارت و با متخلفان برخورد می‌کنند و از عموم مردم نیز خواهشمندیم در صورت مشاهده تخلف مراتب را از طریق شماره 110 به نیروی انتظامی اطلاع دهند.
انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

علیرضا ستوده / ۰۷ آبا ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰

با تشکر از جناب سرهنگ محمدی . امید که افرادی نظیر ایشان بیشتر درجامعه مشاهده شود . و قانون دست ایشان را برای جلوگیری از این قبیل مشکلات باز گذاشته تا درسایه امنیت مردم اسوده باشند
اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان