۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین پیش‌بینی سیدحسن نصرالله درست از آب درآمد/ توافق آمریکا و عربستان درباره موصل
کد خبر: ۲۱۶۰۰۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۲۲ ساعت: ۱۰:۱۴ ↗ لینک کوتاه

یک منبع روسی فاش کرد

پیش‌بینی سیدحسن نصرالله درست از آب درآمد/ توافق آمریکا و عربستان درباره موصل

طرح واشنگتن و ریاض شامل انتقال عناصر مسلح از موصل به سوریه می شود و اوباما رئیس تصمیم گرفت که برای آزادسازی موصل در ماه جاری میلادی اقدام کند. سید حسن نصرالله در سخنرانی اخیر خود ها نسبت به «نیرنگ» آمریکا در موصل هشدار داده بود.

پیش‌بینی سیدحسن نصرالله درست از آب درآمد/ توافق آمریکا و عربستان درباره موصل
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، خبرگزاری روسی «نووستی» گزارش داد که آمریکا و عربستان برای خروج داعشی‎ها از موصل عراق به سوریه توافق کردند.

آمریکا و عربستان سعودی توافق کردند که تا قبل از حمله نیروهای عراقی به موصل، به عناصر داعش اجازه بدهند تا از این شهر خارج شوند و به سوریه منتقل شوند.

خبرگزاری «نووستی» گزارش داد که بر اساس این توافق، بیش از 9 هزار نفر از داعشی‎ها با هدف سیطره بر دو شهر «دیرالزور» و «تدمر» از موصل به سمت مناطق شرقی سوریه منتقل شوند.

خبرگزاری روسی به نقل از یک منبع نظامی-دیلپماتیک در مسکو گزارش داد که «آمریکا و عربستان در آستانه آغاز عملیات بازپس گیری موصل به این نتیجه رسیدند که راه امنی را برای خروج همه عناصر مسلح و خانواده های آنها تا قبل از آغاز این عملیات ایجاد کنند.»

نووستی نوشت: طرح واشنگتن و ریاض شامل انتقال عناصر مسلح از موصل به سوریه می شود و باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا تصمیم گرفت که برای آزادسازی موصل در ماه جاری میلادی اقدام کند.

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی اخیر خود به عراقی ها نسبت به «نیرنگ» آمریکا در موصل هشدار داد.


انتهای پیام/1404

منبع: فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان