۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین نباید در برابر دشمن لبخند زد/ پس دادن اَمان‌نامه از سوی حضرت ابوالفضل(ع) نامش مذاکره نیست
کد خبر: ۲۱۵۹۹۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۲۱ ساعت: ۹:۱۱ ↗ لینک کوتاه

کارشناس دینی:

نباید در برابر دشمن لبخند زد/ پس دادن اَمان‌نامه از سوی حضرت ابوالفضل(ع) نامش مذاکره نیست

حجت‌الاسلام قوامی گفت: برخی با تحلیل‌های غلط و اسرائیلی خود شأن حضرت عباس(ع) را که تابع محض امام زمان خود بود پایین آورده و عنوان می‌کنند در عاشوراء هم مذاکره کریدم، در صورتی که پس دادن اَمان‌نامه از سوی حضرت ابوالفضل(ع) نامش مذاکره نیست.

نباید در برابر دشمن لبخند زد/ پس دادن اَمان‌نامه از سوی حضرت ابوالفضل(ع) نامش مذاکره نیست
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ، حجت‌الاسلام سید محی‌الدین قوامی در جمع عزادارن حسینی شهر الوند با بیان اینکه باید در برابر دشمنان موضع مقتدارنه و مشخصی داشته باشیم، گفت: وقتی دشمن چهره واقعی خود را نمایان می‌کند، نمی‌شود در برابر او لبخند زد.

قوامی ادامه داد: حضرت علی(ع) وقتی دشمنی افراد و عدم اصلاح آنان را تشخیص می‌دادند با آنها به ضرب شمشیر مقابله می‌کردند.

وی با بیان اینکه امروز دشمن با لبخند به میدان آمده عنوان کرد: کسی که از دشمن دلهره دارد خود را در برابر او باخته و جسارت مقابله را از دست می‌دهد.

قوامی بیان داشت: متأسفانه امروز برخی که برای انقلاب و نهضت اسلامی ملت ایران ذره‌ای مجاهدت و تلاش نکرده‌اند در برابر آمریکا کرنش می‌کند، زیرا نه تنها این افراد بلکه خانواده و بستگانشان نیز برای انقلاب خونی نداده، زندانی نرفته و سیلی نخورده‌اند، بلکه تنها از سفره انقلاب ارتزاق کرده و برده‌اند.

وی اضافه کرد: دشمنی که به هواپیمای مسافربری رحم نمی‌کند همانند همان دشمنی است که در کربلا به طفل شیرخواره رحم نکرد و اگر مطمئن باشد که کسی در برابر او تاب ایستادن ندارد، بازهم این کار را تکرار خواهد کرد.

قوامی بیان کرد: پیامبر اسلام(ص) فرمودند که شیعیان واقعی ما در آخرالزمان می‌آیند، زیرا آنها ندیده ما را قبول دارند.

وی اضافه کرد: امروز بسیاری از جوان‌های نسل جدید در راه اطاعت از فرمان ولی فقیه خون می‌دهند، زیرا مقام تولی و تبری را خوب تشخیص داده‌اند، اما برخی مسئولان ما که در امنیت حاصله از خون شهداء به جایگاهی رسیده‌اند در نوع برخورد خود با دشمن خطا کرده و خود را می‌بازند.

این کارشناس دینی با بیان اینکه در معرض امتحان بزرگی قرار داریم، ابراز داشت: امام خمینی(ره) خود را در معرض خطر و مصیبت قرارداد و با تزکیه نفس به مقامی رسید که آیت الله اراکی(ره) اذعان می‌کنند، اگر ایشان در کربلا حضور داشت حتماً جزء شهدای کربلا بود.

وی خاطرنشان کرد: اگر دیگر کشورها شخصیتی همچون امام داشتند تا قرن‌ها از فضائل و ویژگی‌های او استفاده و مقام وی را بزرگ می‌داشتند، اما امروز مشاهده می‌شود که برخی ویژگی‌های شاخص امام(ره) را رها کرده و در برابر دشمن سازش می‌کنند.

قوامی تصریح کرد: برخی با تحلیل‌های غلط و اسرائیلی خود شأن حضرت عباس(ع) را که تابع محض امام زمان خود بود پایین آورده و عنوان می‌کنند در عاشوراء هم مذاکره کردیم، در صورتی که پس دادن اَمان‌نامه از سوی حضرت ابوالفضل(ع) نامش مذاکره نیست.

وی گفت: عده‌ای بی‌بصیرت و کم معرفت عنوان می‌کنند که چرا باید در سوریه بجنگیم، درصورتی که حضرت علی(ع) فرمودند، اگر خلخال ازپای زن یهودی درآوردند و مردی در اینجا بشنود و آرزوی مرگ کند، حقّ دارد.

این کارشناس دینی اضافه کرد: ما در جنگ تحمیلی از ۳۰ ملیت اسیر داشتیم و دشمنان هرچه توانستند انجام دادند تا انقلاب ما را از بین ببرند، اما چون امروز در برابر ولی فقیه و مجاهدت مدافعان حرم تاب ایستادن ندارند به دیپلماسی لبخند روی آورده‌اند.

وی اضافه کرد: دشمن به دشمنی خود مشغول است، اما ما باید با بصیرت و آگاهی در میدان‌هایی همچون انتخابات‌ها حضور داشته باشیم تا شخصی به واسطه عکس خود در دیار دارالمؤمنین رأی نیاورد.

قوامی افزود: شیطان همواره به دنبال اشاعه ظلمت ناشی از گناه خود است و اگر فرد فرد ما را تسخیر کند یکی از قله‌های اسلام را فتح کرده است.
انتهای پیام/2002

منبع: ندای البرز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان