۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین یادواره اولین شهید مدافع حرم استان قزوین برگزار شد+تصاویر
کد خبر: ۲۱۵۹۹۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۲۰ ساعت: ۱۳:۳۴ ↗ لینک کوتاه

با حضور معاون آموزشي هوافضاي سپاه پاسداران؛

یادواره اولین شهید مدافع حرم استان قزوین برگزار شد+تصاویر

یادواره اولین شهید مدافع حرم استان قزوین با حضور معاون آموزشي هوافضاي سپاه پاسداران و آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.

 یادواره اولین شهید مدافع حرم استان قزوین برگزار شد+تصاویر
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، یادواره اولین شهید مدافع حرم استان قزوین مهندس بسيجي شهيد رسول پورمراد عصر روز گذشته(دوشنبه) با حضور سردار بلالی معاون آموزشي هوافضاي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و خانواده این شهید گرانقدر و اقشار مختلف مردم در مسجد جامع شهرک مدرس برگزار شد.

در این یادواره سردار بلالي معاون آموزشي هوافضاي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي اظهار کرد: از ابتداي خلقت حضرت آدم(ع) و کشته شدن حضرت هابیل به دست قابیل، تقابل هابيليان و قابيليان شكل گرفت.
وی در ادامه افزود: داستان مقابله حق و باطل در هر دوره تاریخی وجود و بروز داشته است و در همه عصرها تکرار خواهد شد و ما باید مرز خود را نسبت به باطل مشخص کنیم.


این رزمنده دفاع مقدس با اشاره به 8 سال جنگ تحمیلی عنوان کرد: امام(ره) در زمان جنگ با صدام موضع شیعیان عراق را با پادشاه ظالم آنها جدا می‌دانست و می‌فرمودند شيعیان را مورد هدف قرار ندهید آنها به اجبار صدام برای جنگ آمده اند.
وی در ادامه اذعان کرد: در دوران دفاع مقدس با كمك‌هاي شهيد تهراني مقدم توانستيم موشكی با بُرد ٣٠٠ كيلومتر تولید کنیم و بعد از پایان جنگ با تکیه به توانمندی‌های داخل کشور به تکنولوژی بیشتری دست پیدا کردیم.

بلالی در پایان گفت: امروز ایران اسلامی در حوزه موشکی یکی از قدرت‌های برتر جهان است و این توانمندی با تکیه به استقلال کشور و استعدادهای دانشمندان داخلی خودمان کسب شده است.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان