۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین کوتاهی مدیران در اشتغال‌زایی و خدمت به مردم پذیرفتنی نیست
کد خبر: ۲۱۵۹۷۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۲۰ ساعت: ۱۰:۲۶ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین با انتقاد از برخی دستگاه‌های اجرایی:

کوتاهی مدیران در اشتغال‌زایی و خدمت به مردم پذیرفتنی نیست

استاندار قزوین ضمن انتقاد از چند دستگاه اجرایی در اجرای مصوبات کارگروه اشتغال یادآورشد: کم کاری از هیچ مدیری پذیرفته نیست و همه باید با جدیت در مسیر خدمت به مردم گام برداریم.

کوتاهی مدیران در اشتغال‌زایی و خدمت به مردم پذیرفتنی نیست
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، فریدون همتی استاندار قزوین در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری که در سالن جلسات دفتر استاندار قزوین برگزار شد، اظهارداشت: باید روزانه اعمال خود را در خلوت بسنجیم که این بیان امیرمؤمنان و یک سخن تربیتی بزرگ است و منجر به خیررسانی بیشتر مسئولان به جامعه می‌شود و روز بعد، ضمن انجام وظایف فردا، امروز را هم باید جبران کنیم.
وی گفت: همه ما مدیون شهدا هستیم و زیبنده نیست فرزندان شهدا بیکار باشند؛ لذا تا پایان امسال باید همه فرزندان شاهد و جانبازان بالای ۵۰ درصد مشغول کار شوند.
وی افزود: برای حل مشکلات مسکن ایثارگران، جانبازان و خانواده شهدا هم هیچ محدودیتی نداریم و زمین و تسهیلات مورد نیاز را تامین می‌کنیم تا این موضوع نیز برطرف شود.
وی با اشاره به اینکه اگر در بین 10 تسهیلات، انجام یکی به مشکل بر می‌خورد، مابقی آن را انجام ندهیم، یک فاجعه برای جامعه است، اضافه کرد: امروز که موقعیت‌ها دست مدیران و مسئولان است باید برای خدمت به مردم، انقلاب، جامعه و نظام تلاش کنیم تا روزی که موقعیت از دست رفت، غبطه نخوریم.
استاندار بیان کرد: خوشبختانه سقف تسهیلات پرداختی به متقاضیان در سامانه بهین یاب برداشته شده و در این زمینه نیز قادریم به همه نیازهای واحدهای صنعتی و کشاورزی پاسخ دهیم و این الگو از سوی معاون اجرایی رئیس جمهور به عنوان دستاورد سفر رئیس جمهور به قزوین در سایر مناطق کشور هم عملیاتی شده است.
همتی گفت: با تخصیص ۸۰ میلیارد تومان برای ایجاد شش هزار شغل توسط کمیته امداد هم باید پیگیری مناسب صورت گیرد و با دادن آمارهای شفاف مردم را در جریان کارهای انجام شده قرار دهیم.
استاندار با تاکید جدی درباره راه اندازی کار مردم خطاب به مدیران گفت: هیچ منتی بر مردم نداریم بلکه وظیفه ماست تا با تلاش شبانه روزی کار مردم را راه بیندازیم و آنها در پیچ و خم های اداری سرگردان نکنیم.
وی افزود: سینه زدن برای امام حسین(ع) و سیاه پوشیدن خوب است اما اگر واقعا عزادار حسین هستیم و اعتقاد داریم باید در خدمت به مردم سستی نکرده و کارشان را به فردا موکول نکنیم.
همتی گفت: اگر کاری که امروز شدنی است به فردا موکول شود قصور و گناه کرده ایم و عبادت اصلی خدمت صادقانه به مردم است؛ زیرا این کار رضایت الهی را بدنبال دارد.
نماینده عالی دولت در استان تصریح کرد: امیدواریم در روز قیامت کارنامه تمام مسئولان پر از حسنه باشد و مردمی که آبروی جمهوری اسلامی را حفظ می‌کنند، نگاه آن‌ها به عملکرد مدیران است که باید با شجاعت تمام و توکل برخدا اقدامات بزرگی را انجام داده تا رضایت مردم را به دست آوریم. 
استاندار یادآورشد: در شرایطی که ۱۰ هزار نفر در مراکز کاریابی ثبت نام کرده اند؛ باید همه مسئولان به تعهد خود عمل کنند تا بتوانیم تعهد ۲۰ هزار شغل را اجرایی کرده و بیکاری را کاهش دهیم.
وی اظهارداشت: من و شما حق نداریم در کار مردم کوتاهی کنیم و با این همه امکانات که در اختیار ما قرارگرفته اگر نتوانیم رضایت عموم را جلب کنیم باید جوابگو باشیم.
همتی تصریح کرد: کار صادقانه یک اندوخته برای آخرت است که رضایت الهی و مردم را به دنبال خواهد داشت.
وی ضمن انتقاد از چند دستگاه اجرایی در اجرای مصوبات کارگروه اشتغال یادآورشد: کم کاری از هیچ مدیری پذیرفته نیست و همه باید با جدیت در مسیر خدمت به مردم گام برداریم. 
انتهای پیام/2002

منبع: سایت استانداری قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان