۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین بانک‌ها محدودیتی در پرداخت اعتبارات نخواهند داشت/ در۴ گروه به واحدهای تولیدی تسهیلات می‌دهیم
کد خبر: ۲۱۵۹۶۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۱۹ ساعت: ۱۳:۲۵ ↗ لینک کوتاه

رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت قزوین:

بانک‌ها محدودیتی در پرداخت اعتبارات نخواهند داشت/ در۴ گروه به واحدهای تولیدی تسهیلات می‌دهیم

رئیس سازمان صنعت و معدن قزوین در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان که با حضور معاونین و مسئولان ادارت شهرستان برگزار شد، از رفع محدودیت پرداخت تسهیلات واحد های تولیدی به صورت مستقیم توسط بانک‌های عامل استان خبر داد.

 بانک‌ها محدودیتی در پرداخت اعتبارات نخواهند داشت/ در۴ گروه به واحدهای تولیدی تسهیلات می‌دهیم
به گزارش خبرنگار اقتصادی صبح قزوین ، جلسه کارگروه تخصصی اشتغال سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین شب گذشته(یکشنبه) با حضور پرزحمت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین، معاونین و مسئولین ادرات شهرستان در سالن جلسات سازمان صنعت،معدن و تجارت برگزار شد.
علی پرزحمت در این کارگروه بیان کرد: طبق آخرین آمار ارائه شده تاکنون 4500 تقاضای تسهیلات ثبت نام شده در سامانه بهین یاب و 5500 مورد پرداخت مستقیم در کل کشور نهایی شده است.
وی تصریح کرد: بعد از تصویب و ابلاغ مصوبه بانک مرکزی در هفته گذشته از این پس بانک‌ها محدودیتی در اعطای اعتبارات نخواهند داشت و همین مسأله نوید بخش روزهای خوش برای صنعت استان در آینده نزدیک خواهد بود.
وی در ادامه افزود: تسهیلات پرداختی به واحدهای تولیدی در چهارگروه که شامل گروه A تسهیلات سامانه بهین یاب، گروه B پرداخت‌های مستقیم بانک‌ها، گروه Cپرداخت‌های مربوط به مصوبات سفر دکتر جهانگیری و گروه D مربوط به مصوبات سفر ریاست محترم جمهور پرداخت تسهیلات به هزار واحد تولیدی را شامل می‌شود.
در پایان این جلسه ضمن تعیین و ابلاغ برش سهمیه شهرستان‌ها در حوزه اشتغال، مدیران ادارت شهرستان گزارشی از آخرین وضعیت اشتغال حوزه مدیریتی خود را به رائه کردند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان