۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین رسیدگی به ۹۰ شکایات مردمی در شهریورماه سال جاری
کد خبر: ۲۱۵۹۶۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۱۹ ساعت: ۱۳:۱۳ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل تاکسیرانی قزوین خبرداد:

رسیدگی به ۹۰ شکایات مردمی در شهریورماه سال جاری

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: در شهریورماه سال جاری ۸۷ مورد از شکایات و گزارشات مردمی که به سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین ارسال شده بود، رسیدگی شد.

رسیدگی به ۹۰ شکایات مردمی در شهریورماه سال جاری
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، عبدالعلی دربندی‌زاده، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین صبح امروز(دوشنبه) در جلسه این سازمان گفت: در شهریورماه سال جاری 87 مورد از شکایات و گزارشات مردمی که به سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین ارسال شده بود، رسیدگی شد.
وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه نحوه عملکرد تاکسیرانان و خدمات دهی آنان به شهروندان برای سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین بسیار حائز اهمیت است، رسیدگی به شکایات مردمی در این زمینه در دستور کار سازمان قرار دارد.
این مسئول عنوان کرد: در این راستا تمام شکایات رسیده از سوی شهروندان به سازمان که در خصوص نحوه عملکرد تاکسیرانان باشد در واحد رسیدگی به شکایات سازمان مورد بررسی قرار گرفته و تصمیمات لازم در مورد برخورد با تاکسیرانان متخلف اتخاذ می‌شود.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین تصریح کرد: در شهریور ماه سال جاری نیز 87 مورد از شکایات رسیده از شهروندان در واحد رسیدگی به شکایات سازمان مورد بررسی قرار گرفته که از این تعداد 40 مورد به صورت حضوری، 12 مورد تلفنی، 34 مورد پیامکی و یک مورد نیز از طریق سامانه 137 مطرح شده بود.
دربندی‌زاده خاطرنشان کرد: دریافت کرایه اضافه و برخورد نامناسب تاکسیران با مسافر از مهمترین تخلفات یک ماه گذشته برخی از تاکسیرانان بوده است.
وی یادآور شد: شهروندان می‌توانند شکایات خود را از طريق شماره تلفن 33848 داخلي 110 و يا شماره پيام كوتاه 30007133 و همچنين پیشنهادات و انتقادات خود در خصوص نحوه خدمات دهی سازمان تاکسیرانی را از طریق شماره تلفن33848 داخلی 120 و يا شماره پیام كوتاه 30008464 ارائه نمایند.
پایان پیام/9003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان