۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین پرچم مشکی ۶۰۰ متری در ورزشگاه آزادی+ عکس
کد خبر: ۲۱۵۹۶۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۱۹ ساعت: ۱۱:۱۲ ↗ لینک کوتاه

در آستانه بازی کره جنوبی وایران ؛

پرچم مشکی ۶۰۰ متری در ورزشگاه آزادی+ عکس

عیسی علیزاده، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از فضاسازی ورزشگاه آزادی در روزی بازی فوتبال ایران و کره جنوبی خبر داد و گفت: با توجه به برگزاری بازی فوتبال در شب عاشورای حسینی تلاش کردیم تا فضای ورزشگاه متناسب با این ایام باشد.

پرچم مشکی ۶۰۰ متری در ورزشگاه آزادی+ عکس
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ،علیزاده با تاکید بر اینکه علاوه بر فضای شهر تهران، فضای ورزشگاه آزادی مشخصا برای این روز با اکران پرچم‌های رنگ و بوی عاشورایی به خود گرفته است، ادامه داد: دو پرچم بزرگ هر کدام در ابعاد 600 مترمربع متبرک به نام حضرت عباس(ع) و سید الشهدا (س) در روز بازی ایران و کره جنوبی در ورزشگاه به اهتزاز در می‌‌آید.

او با اشاره به اینکه تماشاگران این بازی در سوگ سالار و سرور شهیدان هستند و ضرورت فضاسازی ورزشگاه برای این بازی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، ادامه داد: علاوه بر این 250 پرچم 1*4 بر روی میله پرچم های تشریفات ورزشگاه برافراشته خواهد شد که بر روی آنها اذکار متناسب با ایام م حرم نقش بسته است.


به گفته دکتر علیزاده، سازمان زیباسازی شهر تهران تلاش کرده تا فضای شهر را در ایام محرم متناسب با حال و هوای این ایام کند و باتوجه به همزمانی شب عاشورایی حسینی و بازی فوتبال تلاش کرده تا فعالیت های ویژه‌ای را برای این بازی در ورزشگاه آزادی انجام دهد.


به گفته مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران در روزی بازی فوتبال ایران و کره جنوبی، 70 هزار سربند که بررروی آن نوشتاری از حضرت سید الشهدا علیه السلام و حضرت اباالفضل (ع) نقشه بسته است در بین تماشاچیان حاضر در ورزشگاه توزیع خواهد شد.



انتهای پیام/1404
منبع:تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان